۱۰ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۶۴۱

عطنا- همزمان با آغاز حمله موشکی گسترده و غافلگیر کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به سرزمین های اشغالی در نخستین ساعات شامگاه سه شنبه، تقریبا تمام رسانه‌های تصویری و نوشتاری و شبکه‌های اجتماعی جهان، خبر این رویداد بزرگ را بلافاصله در صدر اخبار خود قرار دادند.

شبکه‌های خبری آمریکایی، غربی و عربی از جمله سی ان ان، بی بی سی، فاکس نیوز، فرانس ۲۴، الجزیره، العربیه، راشا تودی و بسیاری دیگر از شبکه‌های خبری مطرح منطقه و جهان با قطع برنامه‌های عادی خود، برای دقایق  طولانی به پخش تصاویر زنده از غرش موشک‌های ایران بر فراز سرزمین‌های اشغالی پرداختند.

تصاویری که به وضوح از تعداد بالای موشک‌هایی حکایت داشت که در پی هم آسمان مناطق وسیعی از قلب مناطق اشغالی را روشن کرده بود با عبور از سپر دفاع موشکی اسرائیلی موسوم به گنبد آهنین که گفته می‌شود از پیشرفته‌ترین سامانه‌های ضدموشکی جهان است، به اهداف متعدد در مناطق مختلف اصابت می‌کرد.م رسانه‌های تصویری و نوشتاری و شبکه‌های اجتماعی جهان ، خبر این رویداد بزرگ را بلافاصله در صدر اخبار خود قرار دادند.

شبکه‌های خبری آمریکایی، غربی و عربی از جمله سی ان ان، بی بی سی ، فاکس نیوز، فرانس 24، الجزیره، العربیه ، راشا تودی و بسیاری دیگر از شبکه‌های خبری مطرح منطقه و جهان با قطع برنامه‌های عادی خود، برای دقایق  طولانی به پخش تصاویر زنده از غرش موشک‌های ایران بر فراز سرزمین های اشغالی پرداختند.

تصاویری که به وضوح از تعداد بالای موشک هایی حکایت داشت که در پی هم آسمان مناطق وسیعی از قلب مناطق اشغالی را روشن کرده بود با عبور از سپر دفاع موشکی اسرائیلی موسوم به گنبد آهنین که گفته می‌شود از پیشرفته‌ترین سامانه‌های ضدموشکی جهان است، به اهداف متعدد در مناطق مختلف اصابت می‌کرد.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار