۱۹ تير ۱۴۰۳ ۱۷:۱۰
کد خبر: ۳۰۵۵۴۱

عطنا- میزان وقاحت شاهین نجفی در حمایت بی شرمانه از کسانی که به رأی دهندگان فحاشی و به آنان حمله می‌کردند، تعجب و خشم همگان را برانگیخت!

شاهین نجفی؛ خواننده هتاکی که پیش از این نیز توهین به امامان معصوم از جمله امام علی النقی علیه السلام و عریان شدن بی شرمانه روی صحنه‌ی اجرای موسیقی را در پرونده خود داشت، با وقاحت تمام، فحاشی کردن را بخشی از ابزار کار خود و هم کیشانش دانست!

او بی شرمانه به حمایت از هتاکی کردن پرداخت و با سعی در طبیعی جلوه دادن چنین رفتاری، فحش دادن را از سنت‌های خود و هم کیشانش دانست!

وی علاوه بر آن که فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب معرفی کرد، با طبیعی جلوه دادن این رفتار ضدفرهنگی در اغلب جوامع، خواست که مردم، فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!

وی به مملو بودن این افراد از کینه، نفرت و خشم نسبت به ایرانیانی که پایبند کشور و ارزش های خود هستند اذعان مستقیم دارد و افراد را به رفتارهای مهاجمانه با استفاده از تعابیری همچون " معطر کردن فضا به کینه و نفرت و خشم!! تشویق می کند! رفتارهایی که همواره در ایران زمین جزو ضدفرهنگ ها بوده و در تمام فرهنگ و سنت دیرینه‌ی ما و در توصیه بزرگان دین و فرهنگ ما، رفتارهایی نکوهیده و ناپسند معرفی می گردد و همواره انسان ها را به فروخوردن خشم، کظم غیض و نداشتن کینه و نفرت در دل توصیه می کنند.

به نظر می‌رسد در سال‌های اخیر، زشتی زدایی از رفتارهای ضد فرهنگی و تابو‌های فرهنگی مردم ایران، در دستور کار عناصر ضدانقلاب قرار گرفته است؛ چنان که عناصر ضدانقلاب، استفاده از هشتگ‌هایی همچون #من_سلیطه_ام ، #من_بی_غیرتم و توهین مستقیم به جایگاه مادر در فرهنگ ایرانی با عنوان #تقدس_زدایی_از_مادر را در کارنامه خود دارند که به نظر می‌رسد هشتگ #من_فحاش_هستم نیز در حال اضافه شدن به این کارنامه درخشان است!

اصرار عناصر ضدانقلاب برای تبدیل مفاهیم زشتِ ضدفرهنگی به یک فرهنگ قابل قبول و تلاش برای زشتی زدایی از آن‌ها نشان می‌دهد این عناصر، جیره خوار کسانی هستند که اساساً هدف آن‌ها نه تنها حمله فرهنگی به ایران اسلامی، بلکه تمدن زدایی از ایرانیان نجیبی است که فرهنگ دوهزار و پانصد ساله آنان خار چشمی برای استعمارگرانیست که خود از تمدن عمیق و سنت‌های دیرینه و ارزشمند، بی بهره اند.

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
هنر و فرهنگ1
فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!
حمایت بی‌شرمانه شاهین نجفی از فحاشی و توهین عناصر ضدانقلاب به مردم ایران:

فحش دادن بخشی از ابزار کار و سنت ماست!

شاهین نجفی خواننده هتاک، فحش دادن را بخشی از ابزار کار خود و از سنت‌های خود و عناصر ضد انقلاب دانست و خواست که مردم فحاشی کردن را به عنوان بخشی از فرهنگ و سنت‌های خود بپذیرند!!
هنر و فرهنگ2
پایان انحصار رسانه‌ها
کرسی آزاد اندیشی

پایان انحصار رسانه‌ها

کرسی آزاداندیشی"پایان انحصار رسانه ها" باحضور نمایندگانی ازفعالان نمایش خانگی، وی او دی‌ها و سازمان صداوسیما برگزارمی‌شود.
دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد
معرفی کتاب: "دروازه بانی"، اثر پاملا شومیکر، ترجمه دکتر حسین افخمی:

دروازه‌بانی، تاثیر مستقیمی بر برداشت ما از واقعیت‌های اجتماعی دارد

بنابر نظر پاملا شومیکر، استعاره "دروازه‌بانی" را می‌توان برای هرموقعیت تصمیم گیری و با هرمیزان اطلاعات به کار برد؛ چه این انتقال از طریق کانال‌های جمعی و چه از طریق کانال های بین‌فردی باشد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار