۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۹۳۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش ملی روش پژوهشی علامه طباطبایی به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمیه کرمان برگزار می‌شود.


در این گزارش با اشاره به محورهای پژوهش آمده است؛ در بخش نخست با تکیه بر روش‌های عقلی علامه طباطبایی، کتب فلسفی، تفسیری، کلامی و سایر کتب با تأکید بر ویژگی‌ها، قلمرو و محدودیت‌های روش عقلی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.


در بخش دوم با تکیه بر روش تجربی در آثار علامه طباطبایی، کتب تفسیری و سایر کتب با تأکید بر ویژگی‌ها، قلمرو و محدودیت‌های روش تجربی بررسی می‌شود.


در بخش سوم با تکیه بر روش‌ شهودی در آثار علامه طباطبایی، کتب اخلاقی، تفسیری و سایر کتب با تأکید بر ویژگی‌ها، قلمرو و محدودیت‌های روش شهودی مورد مطالعه قرار می‌گیرد.


و در بخش چهارم با تکیه بر روش نقلی در‌ آثار علامه طباطبایی، کتب تفسیری، کلامی، تاریخی و سیره و سایر کتب، ویژگی‌ها، قلمرو و محدودیت‌های روش نقلی بررسی می‌شود.


گفتنی است؛ جوایز یک مقاله برگزیده، کمک هزینه عتبات عالیات؛ سه مقاله برگزیده شایسته تقدیر، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و مقالات تأیید شده توسط دبیرخانه همایش در نشریه این مؤسسه چاپ خواهد شد.


همچنین مهلت ارسال آثار به همایش تا 16 مهر ماه 94، اعلام نتایج ارزیابی 15 آبان ماه 94 و برگزاری همایش در 24 آبان ماه 94 خواهد بود.


لازم به ذکر است؛ آدرس دبیرخانه همایش، کرمان، میدان شهدا، جنب مسجد جامع، مؤسسه آموزش عالی مؤسسه آموزش عالی حوزوی فاطمیه به شماره تلفن «02422222827» و با آدرس اینترنتی «k.fatemyyeh@gmail.com» و آدرس اطلاع رسانی «whf-kerman.ir» است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار