۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۵۸
کد خبر: ۸۰۹۴۸
efaf

همایش ملی نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه الزهرا(س) آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، هم‌افزایی جامعه علمی در افزایش دانش عفاف و حجاب، آسیب‌شناسی مسئله عفاف و حجاب، زمینه‌سازی به‌منظور تقویت باوری عمل‌گرا در حفظ و صیانت از اصل عفاف و حجاب و تولید و نشر متون علمی در حوزه عفاف و حجاب را از اهداف این همایش دو روزه اعلام شده است.


 این همایش در محورهای الهیات و مبانی معرفتی، ارتباطات و رسانه‌ها، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری، بهداشت و سلامت، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی و هنر و ادبیات هفتم و هشتم آذرماه سال جاری با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی و سایر دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.


‌بنا بر اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) پژوهشگران تا ۲۵ خردادماه سال جاری فرصت دارند چکیده مقالات خود را حول هر یک از محورهای یاد شده همایش برای داوری به دبیرخانه همایش ارسال کنند و مقالات برتر در پایگاه اسنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شده و در فصلنامه‌های علمی ــ پژوهشی چاپ خواهند شد.


 یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل راهنمای نگارش مقالات می‌توانند به تارنمای اینترنتی همایش ملی نگرش علمی و کاربردی عفاف و حجاب  و به این آدرس مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار