۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۹:۰۹
کد خبر: ۳۰۵۴۶۷
عطنا- با حضور دکتر محمد علی زلفی گل؛ وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و در آیین بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه علامه طباطبایی، از سال‌ها خدمات بی وقفه آموزشی - رسانه‌ای حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی در حوزه قرآن کریم، تجلیل شد.

در این مراسم، دکترعبدالله معتمدی؛ رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن تقدیر از استادان سرآمد دانشگاهی و کشوری دانشگاه علامه طباطبایی، با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونین ایشان وهمچنین، جمعی از مسئولین دانشگاهی و کشوری، از سال‌ها خدمات بی وقفه آموزشی حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی به عنوان استاد پیشکسوت علوم انسانی، تجلیل کرد.

در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت مقام استاد و تجلیل از استادان نمونه و سرآمد آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجتمع تفریحی- فرهنگی- آموزشی شهید باهنر تهران برگزار شد، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبایی، روسای دانشکده‌ها، اعضای هیئت علمی و استادان این دانشگاه و خانواده‌هایشان، به همراه جمعی از مسئولان دانشگاهی و کشوری، حضور داشتند. 
                                                                                                                     
آیین بزرگداشت از مقام استاد
 
این مراسم که اجرای آن را دکتر لیلا وصالی؛ عضو هیئت علمی دانشکده علوم ارتباطات برعهده داشت، با سخنرانی دکترعبدالله معتمدی؛ رئیس دانشگاه علامه طباطبایی آغاز شد و سپس حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی؛ رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به سخنرانی پرداخت.
 
آیین بزرگداشت از مقام استاد
درادامه، دکتر محمدعلی زلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ایران، به عنوان مهمان ویژه این مراسم به سخنرانی پرداخت.
 
آیین بزرگداشت از مقام استاد
 
سپس با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونین ایشان، رییس دانشگاه علامه طباطبایی و معاونین ایشان، رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سایر شخصیت‌های برجسته دانشگاهی و کشوری و در حضور استادان دانشگاه علامه طباطبایی و خانواده‌های ایشان، از سال‌ها خدمات آموزشی- رسانه‌ای حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی به عنوان پیشکسوت و استاد قرآن و فعال حوزه علم و فرهنگ کشور، تجلیل بعمل آمد.
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی نیز ضمن سخنرانی، به بیان نکاتی پیرامون آیین معلمی، آموزش موثر و مخاطب شناسی پرداخت.
سرانجام، این آیین نکوداشت، با اعطای لوح تقدیر و تجلیل از استادان برتر و سرآمد کشوری و دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی خاتمه یافت. پس از آن، استادان دانشگاه علامه طباطبایی، ساعاتی را نیزدر فضای مفرح اردوگاه شهید باهنر تهران، همراه با خانواده‌های خود به تفریح واستراحت پرداختند.
 
آیین بزرگداشت از مقام استاد
 
همچنین در طول این مراسم، گروه تواشیح بین المللی تهران که متشکل از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بودند، به اجرای آثارخود برای حاضرین پرداختند.
 
آیین بزرگداشت از مقام استاد
 
با پیش‌بینی‌های از قبل صورت گرفته، برنامه‌های متعدد فرهنگی- آموزشی و تفریحی متناسب با سنین مختلف برای تمامی اعضای خانواد‌های استادان و مهمانان، بیرون از محوطه برگزاری مراسم در نظر گرفته شده بود که با پذیرایی و اهدای جوایزمتعددی همراه بود.
 
آیین بزرگداشت از مقام استاد

در پایان مراسم نیز از وزیر علوم درمورد چگونگی داشتن استادان برتر بیش‌تر در سال آینده، سوالاتی پرسیده شد که می‌توانید پاسخ وزیر علوم را در این کلیپ کوتاه ببینید:

عکاس و نویسنده خبر: عطیه انصاری

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                         روبینو

بله             ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار