۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۳۵
کد خبر: ۷۱۲۴۳
handbal daneshjooyi (1)

تیم هندبال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات قهرمانی دانشگاه‌های سراسر کشور به مقام چهارم رسید و در پایان این مسابقات دو عضو این تیم به تیم ملی دعوت شدند.


 به گزارش  عطنا، در این مسابقات که از  27 بهمن‌ماه، به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در جریان بود، تیم‌های دانشگاه‌های اصفهان، تهران و سبزوار به ترتیب اول تا سوم شدند.


همچنین، در این مسابقات که دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) جام اخلاق را از آن خود کرد، تیم دانشگاه علامه طباطبائی نیز توانست به مقام چهارم این دوره از رقابت‌ها دست یابد.


معین نجم‌زاده بغدادی، هادی معین‌جهرمی، مهدی عمادی، محمدرضا رجبی، سعید ترابی، علی مردانی، امیرمحد باغبان آقایی، مهدی شهرزادرحمانو، محمدسعید معمارزاده، فرشاد مردوخی، رضا ربیعی و حسین بهادر فردانبه به هدایت احسان زراعیان و سرپرستی سجاد محمدی در این دوره از مسابقات نماینده دانشگاه علامه طباطبائی بودند.


گفتنی است در این دوره از مسابقات که 250 دانشجوی ورزشکار، از 14 دانشگاه مختلف سراسر کشور حضور داشتند، دو بازیکن از تیم دانشگاه علامه طباطبائی به نام‌های هادی معین‌جهرمی و محمدرضا رجبی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.


گلچین تصاویر:

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار