۱۲ آبان ۱۳۹۵ ۰۴:۳۰
کد خبر: ۵۴۳۷۳
nashryat-allameh-25

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی همراه  با اعلام نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف، عصر روز سه‌شنبه، در سالن همایش‌های دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه و با حضور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه، برگزار شد.


به گزارش عطنا، در بخش سرمقاله رتبه‌های اول و دوم را به ترتیب آسو محمدی (نشریه ژیانه‌وه (زندگی)، شماره دوم) و راضیه سادات‌میراسکندری (گواه، شماره اول) کسب کردند و سیدامیررضا جلالی (باران، شماره 8) و فاطمه تاجیک (نگره، شماره4) به صورت مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.


در بخش یادداشت رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب محمد‌علی کامفیروزی (نشریه باران، شماره 6)، حامد درخشانی (سیاه مشق، شماره 4) و سعید ناصری (حنیفا، شماره 6) بدست آوردند.


در بخش خبر هیچ اثری شایسته رتبه شناخته نشد.


در بخش نقد مطبوعاتی، زهرا عباسی از نشریه (نگره، شماره 4) شایسته تقدیر شناخته شد.


در بخش گزارش خبری، رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب محمد خجسته، (نشریه علامه‌نیوز، شماره 4)، متین آذر (خط سفید، شماره 5) و شهرزاد لولاچی، (گزاره، شماره اول) کسب کردند.


در بخش گزارش غیرخبری نیز رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب، سیدامیررضا جلالی (نشریه باران، شماره اول)، محمدحسین تیرآور (حنیفا، شماره5) و سحر الهی (نگره، شماره 5) به دست آوردند.


در بخش طنز هیچ اثری شایسته رتبه شناخته نشد.


در بخش مصاحبه رتبه‌های اول تا سوم را به ترتیب، شکیبا شیرازی‌تهرانی (نشریه کیوسک، شماره سوم)، محمدامین زندی (سیاه مشق، شماره 4) و فرامرز مژدکانلو (گزاره، شماره 1) کسب کردند و محمد صوفی‌نیستانی، حامد حقیقی‌یکتا، حوریه باقری و افشین زارعی نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.


در بخش کاریکاتور، هیچ اثری شایسته رتبه اول شناخته نشد و کیامهر رضایی (نشریه باران، شماره 4) و تینا گل‌محمدی (دولت یار، شماره اول) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند.


در بخش مقاله فرهنگی هیچ اثری به عنوان رتبه اول شناخته نشد و اسماعیل سلمان‌پور (نشریه باران، شماره 3) و حامد حقیقی‌یکتا (خط سفید، شماره 4) به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.


در بخش مقاله اجتماعی به ترتیب، میثم مهدیار (نشریه خمینی‌شهر، شماره دوم)، آسو محمدی (کیوسک، شماره سوم) و فرشته طوسی (آفتاب، شماره دوم) حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و زهرا قاسمی شایسته تقدیر شناخته شد.


در بخش مقاله سیاسی به ترتیب سیدمحمدوهاب نازاریان (نشریه بیداری، شماره 6) و نوید کلهرودی (باران، شماره 10) رتبه‌های اول و دوم و محمد امین زندی (سیاه مشق، شماره 8) و ام‌البنین عودی‌زارع (آفتاب، شماره دوم) به صورت مشترک رتبه سوم را کسب کردند.


در بخش مقاله اقتصادی به ترتیب مصطفی گوهری‌فر (نشریه دنیای تجارت، شماره 6)، رضا بختیاری‌نژاد (تراز، شماره 45) و علی فراهانی (گواه، شماره اول) رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و نیما ناظمی و حمید غضنفری‌زاده، شایسته تقدیر شناخته شدند.


در بخش مقاله صنفی هیچ اثری شایسته رتبه اول شناخته نشد و امیرحسین سعادت (نشریه آفتاب، شماره دوم) و آسو محمدی (کیوسک، شماره دوم) به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و حامد درخشانی شایسته تقدیر شناخته شد.


در بخش طرح روی جلد به ترتیب، رتبه‌های اول تا سوم به مینا احمدی، (نشریه تراز، شماره 42)، مهدی جهانشاه‌لوراد (ژیانه‌وه، شماره دوم) و احمدعلی ناجی (طنین، شماره 7) رسید و مینا احمدی برای نشریه آبگون، شماره 7 و تینا گل‌محمدی شایسته تقدیر شناخته شدند.


در بخش گرافیک و صفحه‌آرایی رتبه‌های اول تا سوم را احمدعلی ناجی (نشریه طنین، شماره 7)، امیرمسعود ضرابی (خط سفید، شماره سوم) و مینا احمدی (تراز، شماره 42) کسب کردند و محمدجواد خوشنام‌وند نیز شایسته تقدیر شناخته شد.


نتایج بخش نشریات برتر نیز اعلام شد که به شرح ذیل است:


در بخش نشریه برتر در زمینه علمی و فرهنگی به ترتیب روز از نو (حامد حیققی‌یکتا)، خط سفید (مهبد فدایی‌فولادی) و تراز (توفیق حسین‌زاده) رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و طنین (زهره پوراسدی) و کیوسک (حامد حیدری) نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.


در بخش نشریه برتر در زمینه سیاسی و تحلیلی نیز به ترتیب باران (سیدامیررضا جلالی)، سیاه مشق (محمدامین زندی) و آفتاب (ام‌البنین عودی‌زارع) رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار