۱۴ فروردين ۱۴۰۳ ۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۰۵۴۲۱

عطنا- امام جماعت مسجد امام علی (ع) در دانشگاه علامه طباطبایی، ظهر امروز 15 فروردین 1403، درمیان جمعی از اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه، حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرده و آن را در کنار سایر جنایات اسرائیل در غزه، از جمله وحشیگری های اسرائیل دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق اکبری‌اقدم؛ امام جماعت و مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، حمله رژیم تروریست اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از سرداران کشورمان را نقض صریح حقوق بشر و تجاوز آشکار به خاک ایران دانست که البته اسرائیل با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در غزه و تجاوز جمعی به زنان در بیمارستان شفای غزه که نه تنها عملی غیر انسانی، بلکه عملی است که حتی از حیوانات سر نمی زند، قبلا خوی وحشیگری خود را به اثبات رسانده است. 

پس از صحبت های وی، نمازگزاران با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، خواستار مجازات هرچه سریع تر عاملان این حمله تروریستی و احقاق حق از خون سرداران خود و شهدای کشورمان ایران شدند.

رژیم صهیونیستی روز گذشته حدود ساعت 17 در یک برنامه ریزی قبلی، با حمله هوایی مستقیم از سمت جولان اشغالی سوریه به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، 7 تن از ایرانیان، از جمله سردار محمدرضا زاهدی، سردار محمدهادی حاج رحیمی و مهندس محسن صداقت را به شهادت رساند. شهید علی آقابابایی، شهید سید علی صالحی روزبهانی، شهید سید مهدی جلالتی و شهید حسین امان اللهی، جوانان شهید دیگری بودند که در سالروز شهادت پیشوای خود، مولی الموحدین، امیرالمؤمنین، علی ابن ابیطالب علیه السلام، دعوت حق را لبیک گفتند. 

جمله ای از دکتر علی شریعتی شاید به خوبی مبیّن شهادت این پاک بازان با زبان روزه در ماه مبارک رمضان، در روز شهادت امام علی (ع) و شب قدر باشد که گفت: " خداوندا! چگونه زیستن را تو به من بیاموز، چگونه مردن را خود خواهم آموخت..."

در انتظار انتقام سخت از قاتلان شهدای خود هستیم

سردار شهید محمدرضا زاهدی شب قبل از شهادت، به زیارت حرم مطهرامام رضا علیه السلام رفته بود و آقای مروی لحظه خداحافظی انگشتر تبرک حرم را به ایشان هدیه می دهد وایشان با همان انگشتر به شهادت می رسد.

در انتظار انتقام سخت از قاتلان شهدای خود هستیم

آن که از به شهادت رسیدن هم وطنان خود خوش حالی می کند، تنها از خوی درندگی و بی بهره بودن خود از انسانیت پرده برمی دارد و نشان از کسانی دارد که عادت دارند لقمه در خون هم وطن خود بزنند!

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

روبیکا                                    روبینو

           بله              ایتا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار