۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۹:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۳۹۶
40 زوج دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی به خانه بخت رفتند

عطنا- در آستانه نیمه شعبان و آغاز سال نو، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی، 40 زوج دانشجو با جشن زیبای ازدواج دانشجویی به خانه بخت رفتند.

سه شنبه یکم اسفند 1402، دانشگاه علامه طباطبایی میزبان نوعروسان و تازه دامادانی بود که با عشق و امید، زندگی متاهلی خود را آغاز کردند. در این مراسم که مصادف بود با جشن نیمه شعبان، دکتر عبدالله معتمدی؛ ریاست دانشگاه علامه طباطبایی و حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، حجت الاسلام محمد مسلم وافی؛ کارشناس مباحث تربیتی و دکتر ابراهیم نعیمی؛ مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت، هریک ضمن سخنانی، با تبریک اعیاد شعبانیه، برای این زوج های جوان آرزوی خوشبختی کردند.

در این مراسم، همچنین زوج های دانشجویی جوان و زوج های دارای فرزند زیر یکسال نیز همراه با برنامه های شاد و مفرح به مناسبت ایام نیمه شعبان تجلیل شدند.

در ادامه، گزارشی تصویری از این مراسم دل انگیز را می بینید.

خبرنگاران: ریحانه محمدی و فاطمه کیانی

عطنا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
نشست علمی
به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی برگزار می شود:

نشست علمی "سعدی در چین و چین در آثار سعدی"

به مناسبت هفتۀ جهانی بزرگداشت سعدی، نشست علمی"سعدی در چین و چین در آثار سعدی، در دانشکدۀ ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار