۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۰۵

به گزارش عطنا به نقل از شبستان، دکتر هادی خانیکی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در نشست بررسی موانع مشارکت های سیاسی و اجتماعی زنان که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور زنان در جامعه افزایش پیدا کرده است.


IMG_0174وی، ابراز کرد: در حال حاضر و جامعه کنونی ما نقش زنان در تصمیم گیری های خانوادگی افزایش یافته است و دیگر تفاوت چندان بین زنان و مردان به چشم نمی خورد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، با بیان اینکه این رویه که زنان تنها باید در خانه بمانند و مردان در بیرون تغییر یافته است، اذعان داشت: زنان امروز هم پای مردان حضوری گسترده در جامعه دارند.
به گفته خانیکی، همواره در طول تاریخ تنگناهای بسیاری سد راه زنان بوده است، اما این قشر تأثیرگذار جامعه توانسته با موفقیت تمامی این مشکلات را از سر خود بردارد.
وی، اضافه کرد: طی سال های گذشته زنان ما با تلاش خود در این اندیشه بوده که بتوانند جایگاه خود را در جامعه ارتقا دهند و موفقیت هایی نیز در این عرصه به دست آمده است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، زنان در طول تاریخ کشور ما به عنوان یک پشتیبان حامی عملکرد بسیار خوبی داشته اند و آنطوری که در برخی موارد گفته شده که زنان ایرانی سخت های بسیاری را متحمل شده اند، نیست و واقعیت چیزی دیگری را نشان می دهد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار