۰۳ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۵۲
کد خبر: ۲۷۲۸۴۶
تقدیر از کارکنان امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت هفته حسابداری

به مناسبت هفته حسابداری، نشست صمیمانه کارکنان امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی با مدیر این بخش از دانشگاه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار عطنا، در این نشست (20 آذرماه) با اهدای هدیه و لوح سپاس از کارکنان امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی در هتل کیش‌مهر فریدون‌کنار تقدیر شد.


حسن آباقری، مدیر امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست با تشکر از زحمات همکاران امور مالی به‌خاطر یک‌سال تلاش بی‌وقفه جهت انجام امور مربوط به مسائل مالی در همه بخش‌های دانشگاه، گفت: رعایت اصل شفافیت، انضباط مالی، قانون‌گرایی و پاسخ‌گویی در کلیه حوزه‌های تحت پوشش همیشه در رأس فعالیت‌های امور مالی بوده است.


وی یادآور شد: همت شما عزیزان موجب شد که ما در سال گذشته به‌عنوان واحد مالی نمونه انتخاب شویم که نشان تلاش و دقت شبانه‌روزی کارکنان امور مالی دانشگاه دارد.


آباقری خاطرنشان کرد: تلاش و دقت کارکنان امور مالی دانشگاه باعث شد که ما در اعمال قوانین و مقررات مالی، ارائه گزارش‌ها و صورت‌های مالی، توزیع عادلانه منابع، بستن حساب‌های منتهی به سال مالی، پاسخ‌گویی به سازمان‌های نظارتی الگویی واقعی باشیم و همواره تلاش خود را در ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه بخش‌ها، تحقق اهداف و مأموریت‌های دانشگاه به‌کار بگیریم.


وی از کارکنان امور مالی دانشگاه درخواست کرد که در ادامه این راه بیش‌ازپیش با افزایش توانایی‌های فردی و اداری در هر بخشی از امور مالی که فعالیت می‌کنند، با اخلاق‌مداری، بیان استدلال منطقی و تسهیل به‌کارگیری قوانین و مقررات مالی وظایف محوله را انجام دهند.


مدیر امور مالی دانشگاه علامه طباطبائی در پایان از زحمات رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه به‌دلیل موافقت و همکاری در برای برگزاری این نشست، تشکر کرد.


مسعود گمار، مسئول امور مالی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی نیز ضمن آرزوی موفقیت در عرصه‌های مختلف برای همکاران امور مالی بخش‌های مختلف این دانشگاه، گفت: همکاران ما همواره تلاش کرده‌اند در حوزه فعالیت‌های خود بیشترین دقت، صحت و سرعت بخشیدن به امور را داشته باشند.


وی اضافه کرد: به اذعان سازمان‌های نظارتی، امور مالی در دانشگاه علامه طباطبائی یکی از دقیق‌ترین، به‌روزترین و کامل‌ترین حوزه‌های مالی در سطح دانشگاه‌های برتر کشور است و در برخی از موارد نیز از پیشنهادها و نظرات ما برای الگو در سایر دانشگاه‌ها استفاده می‌شود.


گمار با بیان اینکه دلیل این موفقیت‌ها تفکرات و ایده‌ها موجود در معاونت توسعه و مدیریت منابع و امور مالی دانشگاه است، افزود: در حوزه‌ها و فعالیت‌هایی چون جذب و توزیع منابع، تزریق منابع بر اساس اولویت‌بندی و استفاده صحیح منابع برای اهداف و برنامه‌هایی که از طریق ریاست دانشگاه ابلاغ می‌شود، این تفکرات موردتوجه قرار می‌گیرد.


وی اظهار کرد: در سال‌های اخیر با توجه به مشکلات مالی دولت، همواره شاهد مثبت بودن تراز مالی در دانشگاه نسبت به سنوات قبل، بوده‌ایم.


گمار با بیان اینکه سیر تکاملی در جمع‌آوری اسناد مالی با در نظر گرفتن آیین‌نامه‌ها، قوانین و مقررات مالی و همچنین تسویه‌حساب و بستن به‌موقع حساب‌ها را در هرسال شاهد بوده‌ایم، گفت: این فعالیت‌های مهم و سازنده بدون همت و تلاش کارکنان امور مالی در بخش‌های مختلف دانشگاه، محقق نمی‌شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار