۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۱۰۳۳

Chin


معاون دانشگاه جنوب شرقی مالی و اقتصاد چین (SWUFE) و هیأت همراه با معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی در این دیدار در این دیدار که با حضور استادانی از دانشکده‏های اقتصاد، مدیریت و علوم ریاضی و رایانه دانشگاه و دانشکده‏های مدیریت بازرگانی و انستیتوی اقتصاد و مدیریت دانشگاه SWUFE برگزار شد، دکتر احمدوند معاون پژوهشی دانشگاه و دکتر دان یانگ معاون دانشگاه SWUFE در خصوص ظرفیت ها و زمینه های همکاری علمی بین دو دانشگاه بحث و گفتگو کردند.


دکتر احمدوند در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی و معرفی اجمالی دانشگاه بر لزوم انجام فعالیت‏های مشترک و پرهیز از امضای تفاهم نامه صرف تاکید کرد.


در ادامه دان یانگ، معاون دانشگاه SWUFE نیز پس از معرفی همراهان و دانشگاه خود از زمینه های همکاری علمی و اشتراکات دو دانشگاه سخن گفت. در ادامه استادان دو دانشگاه در حوزه تخصصی خود به بحث و گفتگو پرداختند و پیشنهادات مشخصی برای همکاری علمی در آینده نزدیک ارائه کردند.


همکاری در زمینه ارائه فرصت مطالعاتی به دانشجویان و استادان دو دانشگاه به صورت متقابل به خصوص در رشته های آمار و اقتصاد، آمادگی دانشگاه علامه طباطبائی برای ارائه کارگاه آموزشی در زمینه مدل سازی آقتصادی به ویژه در زمینه مدل‏های CGE, SAM و DSGE، آمادگی برای ارائه کارگاه‏ها و دوره‏های آموزشی در حوزه بانکداری اسلامی، همکاری در زمینه تبادل تجربیات در حوزه اقتصاد صنعتی، همکاری در زمینه برگزاری همایش‏های علمی- تخصصی و ارتباط با صنعت، برگزاری دوره‏های مشترک در مقاطع مختلف تحصیلی و ارائه مدرک مشترک، همکاری در زمینه راهنمایی و مشاوره پایان نامه های دانشجویی به صورت مشترک، تبادل استاد در زمینه های مختلف علمی بخصوص در زمینه آموزش زبان های چینی و فارسی، پذیرش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی برای مدت 2 هفته به منظور گذراندن دوره‏های کوتاه آموزشی در دانشگاه چینی، امضای تفاهم نامه همکاری علمی در آینده نزدیک و سایر فعالیت‌های علمی مشترک از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


بعد از پایان این جلسه، هیأت چینی از پردیس شماره یک دانشگاه و دانشکده‏‌های مستقر در آن بازدید کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار