۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ۰۲:۴۰
کد خبر: ۱۹۰۳۳
oloum ejtemaee

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در سال 1345 تاسیس گردید و در سال 1360 با عنوان دانشکده علوم سیاسی، اقتصادی و ارتباطات اجتماعی تغییر نام داد و در سال 1362 پس از بازگشایی دانشگاه ها با نام دانشکده علوم اجتماعی فعالیت خود را مجدداً آغاز نمود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) از دانشکده علوم اجتماعی، با توجه به تحولات اطلاعاتی و نیاز مبرم کشور به رشته های حوزه  علوم ارتباطات، مقدمات تبدیل گروه ارتباطات اجتماعی به دانشکده ارتباطات اجتماعی با سه رشته روزنامه نگاری، روابط عمومی و مطالعات ارتباطی و رسانه ای و همچنین گروه مددکاری به دانشکده مددکاری و خدمات اجتماعی آغاز شد.


بازسازی ساختمان دانشکده پس از پنجاه سال


اکنون با تفکیک دانشکده علوم ارتباطات از دانشکده علوم اجتماعی، سازه قدیمی دانشکده که در دهه 40 ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته بود در تابستان 94 یعنی در حدود 50 سالگی، بعد از مدتی طولانی و پس از درخواست های مکرردانشجویان بالاخره مورد بازساری قرار گرفت.


 اگرچه نمای ظاهری ساختمان از بیرون تغییری نکرده است اما تحولات ظاهری در درون ساختمان، رنگ شدن کلاس ها و راهرو های قدیمی این دانشکده  از جمله بازسازی های اساسی این ساختمان قدیمی بود. تغییر شکل کامل سالن غذاخوری از دیگر اقداماتی بود که کاملا به چشم می آید.


Jpeg


JpegJpeg Jpeg
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار