۰۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۰۵۵۹

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، که به تازگی دانشکده ارتباطات از آن جدا شده، از مراجع قدیمی آموزش جامعه‌شناسی در ایران است.


به گزارش عطنا، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1345 تاسیس شد. پس از آن در سال 1360 به نام دانشکده علوم سیاسی-اقتصادی و ارتباطات اجتماعی تغییر نام داد و در سال 1362 با گشایش مجدد دانشگاه با نام دانشکده علوم اجتماعی فعالیت مجدد خود را آغاز نمود.


در حال حاضر این دانشکده دارای 46 عضو هیئت علمی در 6 گروه آموزشی در سه مقطع تحصیلی کارشناسی (4رشته)، کارشناسی ارشد(8رشته)، و دکتری (2رشته) است که در دوره های روزانه و شبانه به آموزش 1260دانشجو اشتغال دارند.


این دانشکده دارای 64 کارمند در بخش های کتابخانه، اداره آموزش، امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی و امور عمومی است. امکانات موجود در دانشکده علوم اجتماعی عبارتند از کتابخانه،کارگاه برنامه‌ریزی و نقشه‌خوانی، کارگاه روزنامه‌نگاری و واحد سمعی و بصری (اتاق فیلم).


ابن دانشکده در خیابان دکتر شریعتی، سه راه ضرابخانه، خیابان شهید داوود گل نبی (کتابی) قرار دارد.


با گزارش تصویری زیر این دانشکده را در قاب دوربین ببینید. برای مشاهده نسخه باکیفیت، روی عکس‌ها کلیک کنید.


oloom-ejtemayi--sardar olum ejtemae (19) olum ejtemae (18) olum ejtemae (17) olum ejtemae (16) olum ejtemae (10) olum ejtemae (11) olum ejtemae (12) olum ejtemae (13) olum ejtemae (9) olum ejtemae (8) olum ejtemae (7) olum ejtemae (6) olum ejtemae (5) olum ejtemae (1) olum ejtemae (2) olum ejtemae (3) olum ejtemae (4)



olum ejtemae


عکاس: سمانه ستاری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار