۱۶ دی ۱۳۹۵ ۲۲:۱۴
کد خبر: ۶۳۷۸۶
tarh-tavan-afza-moshavere-2

سلسه کارگاه‌های «طرح آموزشی توان‌افزا» به همت انجمن علمی-دانشجویی مشاوره دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبائی درطول ترم آینده و در مجموع به مدت 215 ساعت آموزشی با حضور استادان شناخته شده مشاوره کشور برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا، بخش تربیت خانواده درمانگر طرح توان افزا از تاریخ 15 بهمن تا اواخر اردیبهشت سال آینده با محوریت موضوع‌های «مشاوره پیش از ازدواج»، «رویکرد خانواده درمانی سیستمی»، «زوج‌درمانی راه‌حل محور مبتنی بر درمان خیانت‌های زناشویی » و «ساختار جلسه درمان و مصاحبه با زوجین در طی جلسات به همراه آموزش فنون خاص خانواده درمانی» انجام می‌شود.


در این دوره جامع دکتر کیومرث فرح‌بخش (مدیر گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و عضو انجمن مشاوره ایران)، دکتر جواد خدادای (عضو هیئت علمی علوم پزشکی بقیه‌الله)،دکتر علی‌محمد نظری (عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و عضو انجمن مشاوره ایران) و دکتر معصومه اسمعیلی (عضو گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس انجمن مشاوره ایران )حضور دارند.


همچنین در بخش کارگاه های اختصاصی 12 عنوان کارگاه 8 تا 24 ساعته با دعوت از بهترین اساتید و با محوریت موضوعات پرکاربرد و مهم مانند اعتیاد، خانواده، اضطراب، کودکان و همچنین کارگاه هایی مانند پژوهش کیفی که نیاز روز پژوهشی در ایران هستند، برگزار می شود.


در این طرح به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر از طرف انجمن مشاوره ایران با مهر نظام روانشناسی استادان و دانشگاه علامه طباطبائی اعطا می‌شود.


همچنین حضور دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی و اعضای انحمن مشاوره ایران در این کارگاه از تخفیف ویژه برخوردار است و هزینه این کارگاه ها  برای  دانشجویان از نصف هزینه مراکز دیگر کمتر است.


گفتنی است ظرفیت ثبت‌نام در این کارگاه محدود است و مکان برگزاری آن دانشکده های روانشناسی و اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی است.


جزئیات این کارگاه‌ها به شرح ذیل است:


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار