۰۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۱۶۰۰
JASHN FAREGHOTAHSIL (1)

دانش‌آموختگان ورودی 90 در مقطع کارشناسی و دکتری و ورودی 92 در مقطع کارشناسی ارشد، می‌توانند جهت حضور در جشن بزرگ این دانشگاه که فروردین سال 96 برگزار می‌شود، مراحل ثبت‌نام را از هشتم اسفند‌ماه شروع کنند.


به گزارش عطنا، دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای آورده است؛ نظر به استقبال دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی از برگزاری جشن دانش آموختگی دانشگاه، معاونت فرهنگي، اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی در نظر دارد؛ آئین "دانش ‏آموختگان" دانشگاه را به صورت یکپارچه برگزار کند، به همين منظور از دانشجویان فارغ التحصیل دعوت مي­ شود در صورت تمايل به شركت در اين مراسم، با مطالعه دقيق موارد زير نسبت به ثبت‏ نام جهت حضور در مراسم اقدام کنید.



شرايط ثبت نام:


تمامي دانش آموختگان دانشگاه علامه طباطبائی كه تاريخ ورود به دانشگاه آنان در مقطع کارشناسی سال ۱۳۹۰ و مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال ۱۳۹۲ و دکتری سال ۱۳۹۰می باشند، مجاز به ثبت نام در اين جشن هستند.


(رتبه های برتر نیاز به ثبت نام نمی باشند.)


تاريخ شروع ثبت نام از ۸ اسفند ۱۳۹۵


تاريخ پايان ثبت نام: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵   (البته در صورتي كه ظرفيت سالن قبل از اين تاريخ تكميل گردد، ثبت نام زودتر پايان مي‏ يابد.)



تذكرات مهم:



  • باتوجه به تغییر آدرس و تلفن برخي از دانش آموختگان، امكان برقراري تماس و ارسال اطلاعيه براي آنها ميسر نگرديد. لذا از شما دانش ‏آموخته محترم خواهشمند است به نحو مقتضي ديگر دوستانتان را نيز در جريان برگزاري جشن قرار دهيد.

  • رتبه های برتر (اول، دوم، سوم ) رشته های تحصیلی نیاز به ثبت نام ندارند.

  • پيگيري اطلاعيه‏ هاي ستاد برگزاري مراسم (جدول زمانبندي برنامه‏ هاي جشن و جزئيات آن) از طريق بخش اخبار سایت دانشگاه علامه طباطبائی (http://atu.ac.ir ) الزامي است.

  • در تمامي مراحل حضور در دانشگاه، رعايت شئونات اسلامي و ضوابط دانشگاهي ضروري است.

  • امکان اسكان فارغ‏ التحصيلان و يا همراهان آنها در روزهاي قبل و يا بعد از زمان برگزاري جشن وجود ندارد.

  • به سوالات تلفني صرفاً در ساعات اداري (۸ الي ۱۲ و ۱۳ الي۱۶) پاسخ داده مي ­شود.

  • اسامی رتبه های برتر از طریق معاونت آموزشی دانشگاه ارائه شده است، جهت اعتراض به اسامی اعلام شده خواهشمند است از طریق معاونت آموزشی دانشگاه پیگیری فرمائید.


مراحل ثبت نام:


-         ثبت نام جشن دانش آموختگان صرفاً از طريق سایت مرکز آموزش دانشگاه به آدرس www.atue.ir  ،  قسمت دانش آموختگان صورت مي­ گيرد.


-         مجدداً تاكيد مي‏ شود با توجه به محدوديت ظرفيت، اولويت با افرادي است كه زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمايند و با اتمام ظرفيت، ثبت ‏نام متوقف خواهد شد.


-          ثبت  نام فقط از طریق کامپیوتر صورت پذیرد، با موبایل یا تبلت امکان پذیر نمی باشد.


-          تمامی فیلدها ی مربوطه پر شود.


-         ثبت نام برای هر دانشجو به صورت جداگانه صورت پذیرد.


-         هنگام پرداخت هزینه گزینه ی انتقال به سایت را کلیک کنید.


-         برگه مربوط به پرداختی هزینه را در مرحله آخر پرینت گرفته و حتماً باید شماره تراکنش پرداخت در داخل برگه قید شده باشد.


-         موقع ثبت نام و پرداخت هزینه وارد کردن آدرس ایمیل الزامی است. تمامی اطلاعات ثبت نامی شما به ایمیلتان ارسال می شود.


-         پرداخت هزينه شركت در جشن مطابق مبالغ اعلامي به شرح ذیل می باشد.


(امكان استرداد وجوه واريزي بيشتر از مبالغ مصوب به هيچ وجه امكان پذير نمي ‏باشد.)



توضيح مرحله پرداخت هزينه:


هزينه شركت در مراسم: دانشجویان رتبه های برتر اول، دوم، سوم مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیاز به واریز مبلغ برای خود و همراهان به حساب دانشگاه نمی باشند (جهت اطلاع از اسامی رتبه های برتر به فایلی که از طریق سایت دانشگاه همراه با خبر بارگزاری شده است مراجعه نمایید.)، هزینه ی ثبت نام دیگر فارغ التحصیلان شرکت کننده (به غیر از رتبه های برتر) معادل ۲۰۰۰۰۰ ریال (معادل بیست هزار تومان)، مي‏ بايست از طریق درگاه پرداخت آنلاین در سایت مرکز آموزش، پرداخت شود.




  • هر دانشجو حداکثر می تواند دو نفر از اعضای خانواده را به عنوان همراه داشته باشد. قابل ذکر است : ( هزینه یک دانشجو ۲۰۰۰۰ تومان، هزینه یک دانشجو با یک همراه خانواده ۳۵۰۰۰ تومان، هزینه یک دانشجو با دو همراه خانواده ۵۰۰۰۰ تومان می باشد.


 



لازم به ذكر است هزينه ثبت نام شامل ارائه خدمات ذيل است:



  • پذيرايي

  • سرویس برگشت به میادین اصلی شهر بعد از مراسم

  • ارائه ی فیلم برگزاری مراسم (۱ ماه بعد از مراسم)

  • اجاره کردن لباس دانش آموختگی برای تمامی دانشجویان

  • اهدا بج سینه (نشان دانشگاه)

  • اهدا سوگند نامه مخصوص دانش آموختگی


همچنين آتليه عكاسي جهت انداختن عكس يادگاري خانوادگي و يا دوستانه به صورت آزاد مهيا خواهد بود.


    تندیس مخصوص دانش آموختگی فقط به رتبه های اول دانشگاه بصورت رایگان اهدا می شود. ضمناً به تمامی رتبه های برتر اول، دوم و سوم تمامی رشته های تحصیلی هر ۳ مقطع(کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری)  لوح دانشجوی برتر با امضا ریاست محترم دانشگاه  اهدا می شود.



     نكات ضروري:



  • پرینت ثبت نام مجوز پذیرش شما در روز جشن خواهد بود لذا آن را نزد خود نگه داريد.

  • به مراجعين حضوري صرفا در ساعات اداري (۸ الي ۱۲ و ۱۳الي ۱۶) پاسخ داده مي‏ شود.

  • همراه داشتن كارت شناسايي معتبر در هنگام كليه مراجعات حضوري الزامي است.

  • جهت دریافت لباس فرم دانش آموختگی در روز برگزاری جشن خواهشمندیم کارت معتبر (ملی، شناسنامه، گواهینامه ....) همراه داشته باشید.

  • لباس فرم دانش‌آموختگی برای مراسم در اختیار تمامی دانشجویان در هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری قرار خواهد گرفت،که پس از پایان برنامه تحویل گرفته می شود.

  • تصاویر خاطره انگیز دوران تحصیل خود در دانشگاه علامه را با ذکر نام خود و دانشکده و رشته تحصیلی برای ساخت کلیپ جهت نمایش در جشن دانش آموختگان به ایمیل ذکر شده ارسال فرمائید. ضمناً به بهترین تصویر برگزیده جایزه نفیس اهدا خواهد شد.

  • زمان برگزاری جشن: روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶   از ساعت ۱۴ الی ۱۸




پيگيري سوالات، ابهامات و مشكلات:


   در صورت بروز هر گونه مشكل، و يا داشتن هرگونه سوالي در ارتباط با مراسم جشن مي‏توانيد از راه ‏هاي زير با دبيرخانه تماس حاصل كنيد:


۱.  از طريق ایمیل: مي‏ توانيد پيشنهادات، انتقادات و سوالات خود را از طريق آدرس ایمیلdaneshamokhteh.atu@gmail.com بيان نموده و ضمن آگاهي از اخبار و اطلاعات حواشي جشن دانش آموختگان، در اسرع وقت از پاسخ سوالات خود مطلع شويد.


۲.  تلفني: تلفن‏ هاي دبيرخانه برگزاری جشن دانش آموختگان : ۸۸۹۰۰۰۲۷-۰۲۱


۳.  مراجعه به آدرس دبيرخانه: تهران، خیابان کریمخان، نبش آبان شمالی، معاونت فرهنگی، اجتماعی  دانشگاه علامه طباطبائی، طبقه۵، دبيرخانه جشن فارغ التحصيلي.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار