۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۱۶:۱۹
کد خبر: ۳۳۳۱۲
Labibi

استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: چالش اصلی، مشکلات جوانان از نظر اشتغال و مسکن و ازدواج است. خانواده ایرانی دوران سختی را می‌گذراند و باید یک تلاش جمعی برای رفع مشکلات جوانان در سال جدید شکل بگیرد.


به گزارش غعطنا و به نقل از فارس، محمدمهدی لبیبی استاد جامعه‌شناسی دانشگاه علامه طباطبایی درباره مهمترین چالش‌هایی که در سال گذشته ذهن او را درگیر کرده، گفت: در سال گذشته مهمترین چالش فکری من ثبات و امنیت کشور در منطقه‌ای کاملاً ناآرام بود.


وی افزود: متأسفانه ما به شکل بی‌سابقه‌ای شاهد قتل و کشتار انسان‌های بی‌گناه در عراق و سوریه و یمن و عربستان هستیم.


لبیبی با اشاره به اینکه حفظ این امنیت بسیار اهمیت دارد و باید در صدر اولویت‌های هر فرد قرار بگیرد، اظهار داشت: بیش از اینکه به منافع فردی توجه کنیم و گرایش‌های خاص را در نظر بگیریم، باید به منافع ملی کشور و آینده آن بیاندیشیم.


وی ادامه داد: در داخل کشور چالش اصلی مشکلات جوانان از نظر اشتغال و مسکن و ازدواج است. خانواده ایرانی دوران سختی را می‌گذراند و باید یک تلاش جمعی برای رفع مشکلات جوانان در سال جدید شکل بگیرد.


این استاد دانشگاه یادآور شد: توصیه من برای مطالعه در سال جدید و در نوروز، خواندن کتاب «خانواده در قرن بیست و یکم» است که از طریق آن ما هم با ویژگی‌های خانواده‌ها در دنیا آشنا می‌شویم و هم راه‌حل‌های بهتری برای زندگی خانوادگی خودمان پیدا می‌کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار