کتاب ارتباطات سیاسی نوشتۀ استیون فاستر با ترجمۀ علیرضا عبدالهی نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه علامهطباطبائی و ملیحه مهدی زاده سراج روانۀ بازار نشر کتاب شد.
به گزارش عطنا، در این کتاب که به همت انتشارات سمت منتشر شده است، نویسنده کوشیده ضمن مطالعۀ ریشه های تاریخی ارتباطات سیاسی حزبی در دوران گذار از سه گانۀ تاریخی ماقبل مدرن، مدرن و پست مدرن، جنبه های مختلف ارتباطات سیاسی حزبی در عصر حاضر را بررسی و تشریح نماید.
بر این اساس، سنجش افکار و بازاریابی سیاسی، تبلیغات سیاسی و راهبردهای آن و مدیریت اخبار از جمله مفاهیم و بحث های کلیدی کتاب است که به صورتی دقیق و با بیان نمونه ها و مصداق های مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. سوگیری سیاسی، گونه ها و جنبه های آن، قدرت و تأثیرات رسانه ها در عصر جدید و نیز مالکیتهای رسانه ها و دورنمای آن از جمله بخش های اصلی اثر منتشر شده است.
گفتنی است، این کتاب در 238 صفحه و با قیمت 21 هزار تومان چاپ شده است. دانشجویان، پژوهشگران و علاقهمندان به ارتباطات سیاسی، بازاریابی سیاسی و جامعه شناسی سیاسی مخاطبان اصلی این کتاب به شمار می روند.