۰۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۹۲۴۵۶
کرونا

كميته هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا در دانشگاه علامه طباطبائی تشكيل جلسه داد.


به گزارش عطنا، در این جلسه كه عصر روز شنبه سوم اسفندماه با حضور رئيس دانشگاه، معاونان و جمعی از مديران برگزار شد پيرامون جلوگيری از شيوع كرونا مواردي به تصویب رسید.


بنا بر مصوبات این کمیته، کارکنان دانشگاه باید تا اطلاع ثانوی از اعلام حضور با ثبت اثر انگشت خودداری كنند و همچنین روزانه کلیۀ محوطه ها و اماکن عمومی دانشگاه از جمله خوابگاه ها، مکان های ورزشی، اتوبوس ها و... ضدعفونی و میکروب زدایی خواهد شد.


دیگر مصوبه این کمیته در اختیار قرار دادن عمومی تجهیزات بهداشتی از جمله محلول های ضدعفونی دست ها در معابر و ارائه ماسک های مناسب به افرادی که از نظر بهداشتی لازم است از ماسک استفاده کنند، بوده است. این موارد از طریق مرکز بهداشت و درمان دانشگاه و کارشناسان دانشجویی دانشکده ها در اختیار افراد مورد اشاره، قرار خواهد گرفت.


بر اساس نظر این کمیته، ضمن رعايت جدی تر ملاحظات بهداشتی در رستوران دانشگاه، سرو غذا براي كاركنان، اعضای هيئت علمی و دانشجويان در ظروف یکبار مصرف و در بیرون از رستوران ها خواهد بود.


همچنین مصوب شد که دانشجویان، کارکنان و استادانی که دارای بیماری های مزمن از جمله دیابت، بيماريهاي قلبی، افراد دارای عفونت مزمن و نقص ایمنی و همچنین خانم هاي باردار، با تایید پزشک، معاف از حضور در دانشگاه هستند.


از دیگر مواردی که به تصویب كميته هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در خصوص بیماری کرونا رسیده است می توان به این امر اشاره کرد که کلیۀ تجمعات غير ضروري، اردوها و گردهمایی های دانشجویی لغو و در زمان مناسب تري برگزار خواهند شد و مركز بهداشت دانشگاه آمادگي لازم براي بررسي موارد مشكوك را خواهد داشت.


گفتنی است، فعالیت های مجموعه ورزشی و استخر دانشگاه هم تعطیل خواهد بود.


توصيه های ايمنی و اطلاعات آتی از سوی این پایگاه خبری و روابط عمومی دانشگاه در اختيار دانشگاهيان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار