۰۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۱۳۶۷

فریبرز جعفری مسئول برگزاری جشن ورودی هایدانشگاه علامه طباطبائی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) در رابطه با برگزاری جشن ورودی ها گفت: این جشن برای اولین بار در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فردا از ساعت 7:30 تا 15 بعد از ظهر برگزار می شود و متولی این امر نیز معاونت فرهنگی دانشگاه است.


voroudiha


وی در رابطه با برنامه های در نظر گرفته برای این جشن گفت: گروه موسیقی دانشگاه در 2 بخش به اجرای موسیقی خواهند پرداخت. همچنین گروه تئاتر دانشگاه نیز کار بسیار زیبایی برای مراسم آماده کرده است که قرار است اجرا کنند.


جعفری گفت: این مراسم با سخنرانی دکتر سلیمی رئیس دانشگاه و دکتر ذکیانی معاون فرهنگی دانشگاه همراه است. همچنین تلاش شده تا با اجرای موسیقی شاد و برنامه های فرح بخش یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز برای دانشجویان رقم بزنیم.


مسئول برگزاری جشن ورودی های دانشگاه علامه افزود: کلیپی نیز از سوی دانشجویان در روز ثبت نام تهیه شده است که پخش خواهد شد.


وی با بیان اینکه در کنار برنامه جشن غرفه های نمایشگاهی نیز در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش شده تا به همه بخش های دانشگاه از قبیل معاونت آموزشی، معاونت دانشجویی، معاونت فرهنگی، تشکل ها، کانون ها، انجمن های علمی، مرکز آموزش، واحد قرآن و عترت، نهاد رهبری، هیئت های دانشجویی، کرسی های آزاد اندیشی و سایر بخش ها غرفه اختصاص داده شود تا دانشجویان با این بخش ها آشنا شده و در صورت تمایل به عضویت آن ها درآیند.


جعفری در پایان گفت: با توجه به پیش بینی ما حدود 2هزار و 500 نفر در این جشن حضور خواهند داشت که به دلیل جمعیت زیاد و محدودیت فضا در دانشگاه این جشن در سالن ورزشی برگزار می شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار