۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۷۶۱۱۵
zia hashemi (3)

سیدضیا هاشمی، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، 14 اسفندماه در همایش ملی «رسانه‌ها و فناوری‌های اطلاعاتی در خدمت کاهش خسارات بلایای طبیعی» در سالن دفاع دکترای دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی سخنرانی کرد.


به گزارش عطنا، سرپرست سابق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشستی با عنوان «رسانه‌های جمعی، ارتباطات ریسک و ارتباطات بحران» با مدیریت محمدمهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی با موضوع «رسانه‌های جمعی و ارتباطات بحران» به سخنرانی پرداخت.


هاشمی، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌و‌گویی اختصاصی با خبرنگار عطنا، در پاسخ به این سؤال که چه سیاست مدیریتی را برای پیشبرد فعالیت‌های ایرنا در پیش گرفته‌اید، اظهار کرد: خبرگزاری ایرنا دارای ظرفیت‌های زیادی است که اگر فعال شوند آینده روشن و درخشانی در انتظار این خبرگزاری است.


وی اضافه کرد: خبرگزاری ایرنا دارای نیروهای حرفه‌ای و با سابقه فعالیت خوب است و با توجه به پیوندها، ارتباطات و دسترسی‌هایی که دارند، فکر می‌کنم اگر انگیزه دورنی به همراه روحیه مشارکت و کنش جمعی آنها تقویت شود، در زمینه اهداف تعریف شده برای ارتقای این خبرگزاری و پیوند هرچه قوی‌تر با جامعه و مخاطبان موفق‌تر عمل می‌کنند و قاعدتاً ما هم در این مسیر پیش می‌رویم.


مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در پاسخ به این سؤال که برای فعال‌تر شدن دفاتر خارج از کشور این خبرگزاری چه برنامه‌هایی دارید، خاطرنشان کرد: به شخصه فکر می‌کنم عنصر شهامت خیلی مهم است و این مستلزم این بوده که ما بتوانیم به رسانه اعتماد کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشد.


هاشمی با بیان اینکه ما به عنوان مدیر در واقع برای اینکه بتوانیم اعتماد مخاطبان را جلب کنیم باید به ایجاد اعتماد و اتکا به رسانه توجه جدی داشته باشیم، افزود: بنابراین ما هم مطالبه بیشتری از رسانه و همکاران رسانه‌ای خود داریم و حتماً هم حمایت بیشتری از آنان خواهیم داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار