۲۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۵۰۵۲۶
moarefe herasat ejtemaei sahraei karami moshfegh mazinani (2)

مراسم معارفه مشاور مرکز و مدیر حراست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور مدیر حراست دانشگاه و رئیس و معاونان دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مراسم که شنبه، 20 آبان‌ماه در سالن شورای ریاست دانشکده علوم اجتماعی انجام گرفت، دکتر فرامرز صحرایی، مدیرکل حراست دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر علی‌اکبر تاج مزینانی، رئیس دانشکده، دکتر محمود مشفق، معاون آموزشی دانشکده و دکتر محمدتقی کرمی، معاون اداری و مالی دانشکده علوم اجتماعی و دکتر محمود بیگی مشاور و مدیر حراست دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی حضور داشتند، دکتر عباسعلی مقدم‌نژاد به سمت مشاور مرکز و مدیر حراست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.


در ابتدای این جلسه صمیمی، دکتر صحرایی ضمن تقدیر از مدیر قبلی حراست دانشکده علوم اجتماعی گفت: طی چند سالی که از مدیریت جدید گذشته است رویکرد ما در حراست دانشگاه علامه طباطبائی نسبت به دانشجویان یک رویکرد تعاملی و دوستانه بوده است که با هدف «پیش‌گیری» سعی در ساختن محیطی آرام و سالم برای اهداف متعالی دانشگاه داشته‌ایم.


وی با اشاره به شخصیت دکتر مقدم‌نژاد ادامه داد: حراست دانشکده به عنوان مشاور امین در جهت حفظ آرامش محیط در کنار رئیس دانشکده ایفای نقش کند.


وی در پایان گفت: رسالت ما این نیست که روح و روان دانشجویان را به هم بریزیم. ما طبق مقررات جایگاه خود را می‌شناسیم و بسیاری از انتظاراتی که از ما وجود دارد را باید در چارچوب اعتدال و همدلی با مدیران مجموعه در جهت حفظ آرامش دانشجویان برآورده سازیم.


در ادامه دکتر علی‌اکبر تاج‌مزینانی در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از همکاری خوب با حراست دانشکده گفت: در سال گذشته ما همکاری خوب و مفیدی با مجموعه حراست دانشگاه داشتیم.


وی با ابرازی خرسندی از اصلاح این روند طی چند سال گذشته گفت: همان طور که در دوره مدیریت شما دیده‌ایم این رویکرد تعاملی با دانشجویان بسیار مفید بوده است و امیدوارم بتوانیم باز هم با همین رویکرد پیشگیرانه و تعاملی با دانشجویان، به نحوی همدلی و همکاری کنیم تا این نگاه به دانشجویان علوم اجتماعی کمرنگ شود.



در ادامه جلسه، دکتر عباسعلی مقدم‌نژاد که متولد سال 1343 و دانش‌آموخته دکترای دانشگاه دفاع عالی است و 23 سال سابقه تدریس در مقاطع مختلف را دارد به معرفی خود پرداخت و گفت: آخرین مسئولیت من هم معاونت پژوهشی دانشکده فارابی بوده است.


مشاور مرکز و مدیر جدید حراست دانشکده علوم اجتماعی خاطرنشان کرد: دیدگاه من این است که بهتر است بحث‌های ما ایجابی باشد و در این راستا، دوستی و تعامل با دانشجویان در اولویت قرار دارد. لذا برنامه ما به شکلی خواهد بود که دانشجویان احساس کنند می‌توانند حراست را دوست و حامی خود بدانند.


وی با ابراز امیدواری از تشکیل جلسات همفکری با مسئولان دانشکده در پایان گفت: امیدوارم از خدمت کنار همدیگر لذت ببریم.


گزارش تصویری این مراسم را در ادامه‌ می بینیم؛




 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار