۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۳۷۰
Rahkarhaye Pishgiri va control koodak azari (7)

نشست «بررسی راهکارهای کنترل و پیشگیری از کودک‌آزاری» با همكاري پویش «بدسرپرست تنهاتر است» و مؤسسه نیکوکاری «مهرآفرین» در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد.


به گزارش عطنا، نشست «بررسی راهکارهای کنترل و پیشگیری از کودک‌آزاری» با همكاري پویش «بدسرپرست تنهاتر است» و مؤسسه نیکوکاری «مهرآفرین» دوشنبه، 16 مرداد‌ماه در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد.


در این نشست مهناز افشار، سخنگوی پویش «بد سرپرست تنهاتر است»، محمد کاظمی، نایب رئیس و یحیی کمالی‌پور عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، فاطمه دانشور، مدیرعامل مؤسسه خیریه مهرآفرین، فاطمه ذوالقدر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و فراکسیون زنان مجلس، حسن اسد‌بیگی، رئیس اوژانس اجتماعی، مظفر الوندي، دبير مجمع ملي كودك، کیومرث اشتریان، رئیس کمیسیون اجتماعی و دولت،  مونیکا نادی، مشاور حقوقی پویش «بدسرپرست تنهاتر است»، فاطمه زارعی، متخصص ارتقای سلامت و پوران درخشنده، کارگردان و فعال اجتماعی حضور داشتند.


محور این نشست بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، سیاست‌ها و عملکردهای نهادهای مسئول و فرهنگ‌سازی و آموزش برای پیشگیری از کودک‌آزاری بود و سخنرانان به بیان دیدگاه‌های خود در این زمینه پرداختند.


گفتنی‌ است نایب رئیس حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در این نشست از طرح لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در صحن علنی مجلس طرف یک ماه آینده خبر داد.


گزارش این نشست به زودی در عطنا قرار می‌گیرد.


عکس: ریحانه مهیاری-عطنا


گزارش تصویری:


عکس: ریحانه مهیاری- عطنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار