۱۵ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۰۰
کد خبر: ۶۳۶۹۳
ordoo-rahian-nur1

اردوی فرهنگی راهیان‌نور ویژه مستعدین‌برتر استان تهران در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.


به‌گزارش عطنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، بنیاد نخبگان استان تهران اردوی فرهنگی راهیان‌نور را با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع‌مقدس و پاسداشت ارزش‌های اسلامی برگزار می‌کند.


ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی آحاد جامعه به‌ویژه نسل‌جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام از دستاوردهای ارزنده سفر به مناطق عملیاتی جنوب است.


مستعدین برتر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، سد کرخه، فتح‌المبین، پادگان دو کوهه، هویزه، شلمچه، اروندکنار، ذوالفقاریه و معراج‌الشهدا بازدید خواهند کرد و با شرکت در اردوهای راهیان نور بیش از پیش با ایستادگی‌ها و مقاومت‌های دلیرانه فرزندان این آب و خاک آشنا شده و با الگوگیری از آنها در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دشمن استوارتر گام برمی‌دارند.


این اردو در بخش دختران از تاریخ یازدهم تا پانزدهم بهمن ماه به مدت 5 روز و در بخش پسران از تاریخ دوم تا ششم اسفندماه به مدت چهارروز برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌توانند تا تاریخ 15 دی ماه جاری با مراجعه به وب‌سایت http://visitfarhangi.bmn.ir ثبت نام کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار