۱۷ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۸۸۸۲
hafte-pazxuhesh-02

دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت هفته پژوهش که از تاریخ 20 الی 24 آذرماه است، اقدام به برگزاری مراسم، نشست، کارگاه و سخنرانی‌های علمی با حضور استادان علوم ارتباطات آذرماه 95 می‌کند.


به گزارش عطنا، در ابتدای این برنامه‌ها «مراسم سومین سالگرد درگذشت دکتر معتمدنژاد» با حضور رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، حسین سلیمی، استاد جامعه‌شناسی ارتباطات باقر ساروخانی، استاد مدیریت و ارتباطات شهیندخت خوارزمی در تاریخ شنبه 20 آذر ماه ساعت 10 تا 12 برگزار می‌شود.


همچنین حسینعلی افخمی در اولین روز هفته پژوهش، در 20 آذرماه ساعت 14 تا 16 سخنرانی علمی با موضوع «گزارش سفر علمی: پنجاهمین سالگرد انجمن بین‌المللی تحقیق در ارتباطات» ایراد می‌کنند.


نقد علمی کتاب «به من دروغ نگو» توسط علی‌اصغر کیا و عباس اسدی از ساعت 9 الی 10:30، سخنرانی علمی سیدرضانقیب‌السادات با عنوان «رویکردهای جدید در حوزه پژوهش‌های رسانه‌ای» ساعت 10:30 الی 12، سخنرانی علمی محمدمهدی فرقانی با موضوع «روزنامه‌نگاری امروز و اخلاق حرفه‌ای» از ساعت 13:30 تا 14:30 و همچنین نشست علمی استادان روابط عمومی و مدیران انجمن‌های روابط عمومی با موضوع «آموزش و پژوهش روابط عمومی در ایران» ساعت 14:30 الی17، برنامه‌های یکشنبه 21 آذرماه، دومین روز هفته پژوهش اعلام شده‌اند.


کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری حرفه‌ای در خبرگزاری‌ها» با تدریس علیرضا عبداللهی‌نژاد از ساعت 8:30 تا 10:30 و کارگاه آموزشی «کالبد شکافی بصری در رسانه‌ها» که استاد مدعو دالوند از ساعت 10:30 الی 12:30 ارائه می‌دهد و همچنین «کارگاه مقاله‌نویسی» از ساعت15 الی 18با ارائه‌ای از علیرضا خوشگویان‌فرد، 3 کارگاهی هستند که دوشنبه 22 آذرماه برگزار می‌شوند.


شایان ذکر است در سومین روز این هفته، دوشنبه 22 آذرماه مهدخت بروجردی با موضوع «اخلاق در پژوهش علمی» از ساعت 13:30 الی 15 به ایراد سخنرانی علمی می‌پردازد.


کارگاه آموزشی «منبع در رسانه‌ها» که توسط عباس اسدی از ساعت 8 الی 10 ارائه می‌شود و نقد علمی کتاب «سرمایه داری و دموکراسی» از ساعت 10 الی 11 با ارائه‌ای از رحمان سعیدی و همچنین نشست علمی با عنوان «ارتباطات میان فرهنگی: رودر رو با ایران؛ تجربه زیسته دانشجویان غیرایرانی دانشکده علوم ارتباطات از ایران و ایرانیان» که با مدیریت زرین زردار از ساعت 12:30 الی 15:30 برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های سه‌شنبه 23 آذرماه دانشکده ارتباطات هستند.


گفتنی است دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه در چهارمین روز هفته پژوهش مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشکده را با حضور استادان و دانشجویان علوم ارتباطات از ساعت 11 الی 12 برگزار می‌کند.


کارگاه‌ آموزشی «خلق روایت بر مبنای واقعیت» در دو بخش با ارائه آرش گودرزی که بخش اول از ساعت 9 الی 12 و بخش دوم از ساعت 13:30 الی 15:30 برگزار می‌شود در چهارشنبه 24 آذرماه برگزار می‌شود.


شایان ذکر است نمایشگاه کتاب‌های تخصصی ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه‌نگاری طی هفته پژوهش از تاریخ 20 الی 24 آذرماه در دانشکده دایر است.


 

ertebatat01


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار