۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۶۹۶۷
6

2


به گزارش عطنا، در پی احداث ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی و افتتاح آن در سال جاری و  همچنین نیاز به تهیه منابع  مورد نیاز متناسب با محیط جدید و برنامه‌ریزی برای طراحی بخش‌های گوناگون کتابخانه، کارشناسان کتابخانه مرکزی در تاریخ 11/2/95  از شهر کتاب مرکزی تهران بازدید کردند.


طراحی مناسب و تدارک بخش‌های مختلف به منظور ایجاد انگیزه مطالعه در مراجعان و کاربران، ایده‌های جدیدی را برای ایجاد فضاهای مطالعه القاء می‌کند.


کارشناسان کتابخانه پس از بازدید از ساختمان شهر کتاب مرکزی، به بازدید یکی از انبارهای اصلی شهر کتاب دعوت شدند. حجم بزرگی از منابع کم‌یاب و نایاب در این انبار گردآوری و نگهداری می‌شد. بخش پایانی بازدید به بازار کتاب صفوی اختصاص داشت و در فرایند این بازدید، مذاکراتی پیرامون نحوه تامین منابع مورد نیاز کتابخانه مرکزی از طریق شهر کتاب با تسهیلات ویژه صورت گرفت.


شهر کتاب مؤسسه‌ای عام‌المنفعه و غیرانتفاعی است که در حوزه نشر و توزیع کتاب و فعالیت‌های فرهنگی مرتبط فعالیت می‌کند. این موسسه در اسفند ماه ۱۳۷۴ با افتتاح نمایشگاه و فروشگاه تخصصی آغاز به کار کرد و در اردیبهشت ۱۳۷۵ به ثبت رسید.


لازم به ذکر است؛ در فروشگاههای شهر کتاب انواع کتاب‌های منتشر شده ناشران داخلی، نوشت‌افزار، نوار و لوح فشرده موسیقی، لوح فشرده سرگرمی و علمی و کالاهای فرهنگی و لوازم کمک آموزشی و تولیدات فرهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور، کارت پوستال، پوستر و سایر تولیدات فرهنگی عرضه می‌شود.


[gallery columns="2" size="medium" ids="36977,36976,36974,36970,36971,36972,36969"]
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار