۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۶۹۱۴
DSC_4555

DSC_4551


به گزارش عطنا به نقل از مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه، در روز دوم برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مسولین شهر آفتاب از غرفه انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.


در این دیدار که آقایان دکتر سید محمد حسینی معصوم معاون بین ­الملل شهر آفتاب، رسول رئیس جعفری معاون اداری و مالی و کامبیز معتمد وزیری معاون نمایشگاهی این مرکز حضور داشتند، دکتر امیر زندمقدم رئیس مرکز انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی ضمن معرفی این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور، به معرفی اقدامات انجام شده در حوزه نشر در سه سال گذشته پرداخت و به برنامه دانشگاه علامه طباطبائی برای تبدیل شدن به تنها مرکز تخصصی کتب و متون علوم انسانی اشاره کرد.


در ادامه این دیدار نیز معاون بین­الملل شهر آفتاب با اشاره به پتانسیل بالای دانشگاه علامه طباطبائی در تولید علم در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که حضور پرقدرت انتشارات این دانشگاه در نمایشگاه کتاب تهران به شناساندن بیشتر فعالیت های علمی-پژوهشی اساتید این دانشگاه کمک کند.


دکتر حسینی معصوم همچنین آمادگی شهر آفتاب جهت هرگونه خدمات دهی به دانشگاه علامه طباطبائی در مدت برگزاری نمایشگاه و بعد از آن را اعلام کرد.


خاطر نشان می شود؛ انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، بخش ناشران دانشگاهی، سالن 106، غرفه 124 از 15 الی 25 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب پذیرای بازدیدکنندگان است.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار