۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۴۹
کد خبر: ۳۲۷۵۵

جشن پایان سال معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور پرسنل، کارمندان، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف آن در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری برگزار شد.


به گزارش عطنا، کارمند که باشی همیشه به دنبال این هستی که حداقل همکاران خود را در یک مجموع بشناسی؛ این میسر نبود مگر با تدبیر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در روزهای پایانی سال 94 و با گفتن یک خداقوت جانانه.


معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی این‌بار جشن پایان سال اداری را با حضور تمام کارمندان و مدیران این مجموعه در بخش‌های مختلف شامل: مدیریت امور دانشجویی، تربیت‌بدنی، مشاوره و بهداشت روان، مرکز بهداشت و کارکنان شرکتی خود برگزار کرد.


salaimi


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست با اشاره به اینکه رضایت خاطر کارکنان یکی از مهترین اولویت‌های هر نهاد و سازمانی است، گفت: کار کردن با آقای دکتر سلیمی رئیس دانشگاه و در کنار شما کارمندان عزیز یک لطف خاصی دارد.


دکتر حسین‌ سلیمی‌بجستانی افزود: یکی از مهمترین تفاوت‌های جشن امسال با سالهای قبل این است که از آن زیرزمین (ساختمان) معاونت دانشجویی بیرون آمده تا حال و هوای تازه‌ای برای کارمندان و پرسنل ایجادکنیم.


وی به نقش دکتر کارگر معاونت عمرانی دانشگاه که در جلسه حضور داشت در سامان‌دهی امور عمرانی و تجربه وی در معاونت دانشجویی اشاره کرد و گفت: ما دارای دو سرمایه در زندگی هستیم که یکی سرمایه مادی و دیگری سرمایه معنوی یعنی عمر است.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه یکی از مهمترین سرمایه‌های زندگی ما عمر است که باید در جهت صحیح و مناسب از آن استفاده کنیم، بیان داشت: یکی از مهمترین وظایف ما نیز ایجاد آرامش در حوزه سازمانی برای فعالیت مفید و مثمرثمر بوده است.


وی از جمله این فعالیت‌ها را کم کردن میزان جلسات و شوراها و در عوض توجه کردن به حوزه‌های مختلف دانشجویی عنوان کرد و گفت: حوزه دانشجویی بسیار عجیب و غریب بوده که فعالیت کردن در آن با سختی و مشکلات خاص و البته رضایت همراه است.


سلیمی‌بجستانی افزود: مدیریت کردن بیش از 3 هزار دانشجوی خوابگاهی یکی از مهمترین و در عین حال سخت‌ترین کارهای معاونت دانشجویی است که به رغم تمامی مشکلات در حال ارایه خدمات ارزنده به آنها هستیم. ضمن‌آنکه نوع نگاه و توجه رئیس دانشگاه نیز این را می‌رساند که فعالیتهای ما در این حوزه اثر بخش بوده است.


jashne-moavenat09


وی با شاره به اینکه همه مجموع معاونت دانشجویی در موفقیت این حوزه اثرگذار هستند، خاطرنشان کرد: برخی از مسائل قابل تدبیر در گذشته است مثلا خریدن خوابگاه. برخی از مسائل قابل حل است در صورتی که گوش بزنگ باشیم تا به بحران تبدیل نشود. برخی از موارد نیز به عقل هیچ بشری نمی‌رسد و یک باره ایجاد می‌شود.


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در همین رابطه تصریح کرد: به همین دلایل است که کار در حوزه دانشجویی سخت می‌شود و هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ داده که ما باید برای مقابله با آن آماده باشیم.


وی با اشاره به اینکه باید بر اساس اصول عمل کنیم تا مسئله به بحران تبدیل نشود، گفت: برخی از مسائل با مشورت‌ها ساده و استفاده از تجربه‌های دیگران به راحتی قابل حل است.


سلیمی بجستانی یادآور شد: در دو مورد نباید مسائل دانشجویان محرمانه بماند و باید به اطلاع مسئول بالادستی برسد. یکی از آنها زمانی است که احتمال دارد دانشجو به خود آسیب برساند و دیگری زمانی است که ممکن است به دیگران آسیب بزند.


وی با بیان اینکه مدیر باید منافع همکاران و سازمان را نیز در نظر بگیرد، گفت: در سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر در جهت رسیده به اهداف سازمانی با روحیه بیشتر تلاش خواهیم کرد.


در پایان این مراسم از تمام کارمندان و پرسنل معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد. ضمن‌آنکه کارمندان برگزیده در بخشهای مختلف این معاونت معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار