عطنا- هشتمین شماره نشریه راهبرد ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد.
آنچه در این شماره میخوانید:
پیام مدیر مسئول: ضرورت آموزش و پژوهش در روابط عمومی، مقدمهی برنامه ریزی در سازمان / محمدرضا باقری
/ سخن سردبیر: تدوین برنامهی سالانهی روابط عمومیها با رویکرد توسعهی فروش / حسین همدانی گلشن
/ روابط عمومی مُرده! / شبیر دائمی
/ هنوز معنای روابط عمومی را نمیدانند / دکتر مهدی یاراحمدی
/ تاثیر هوش مصنوعی در مدیریت بحرانهای روابط عمومی/ مجید خلخالی
/ برای وفاق ملی، اعتماد ملی را افزایش دهیم / دکتر حمید شکری خانقاه
/ رویکرد روابط عمومی در مواجهه با نسل Z و آلفا / حسین همدانی گلشن
/ لزوم اجرای پیوست رسانهای - ارتباطی برنامهها در سازمان / نسترن رهذار
/ نقش روابط عمومی در توسعهی کسب و کار / سهیل محقق
/ نقش هنر هشتم در امیدبخشی به جامعه/ فرزانه سادات مدنیون
/ تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه هوش مصنوعی بر روابط عمومی / مریم کریمی
/ ارتباطات بین فردی و مهارتهای ارتباطی در روابط عمومی / آسیه یازرلو
/ کافه ارتباطات راهبرد ۸ / شیرین مکرّم درّی
/ نقش روابط عمومی در توسعهی کسب و کار/ فرزانه دهقانی
/ روابط عمومی و تصمیم گیریهای سیاسی از طریق سکوها/ علیرضا اقتصاد- مریم نظری
/معرفی کتاب تفکر انتقادی و رسانههای هوشمند
نسخه الکترونیک این نشریه را از لینک زیر دریافت کنید:
عطنا را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید: