۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۶:۳۰
کد خبر: ۳۰۳۴۱۳

عطنا- دانشگاه علامه طباطبایی میزبان ۱۰ برنامه بین المللی با حضور استادانی از عراق، هندوستان، افغانستان، روسیه و ایران از شنبه ۲ دی ماه الی ۶ دی ماه است.

از جمله این‌نشست ها در تاریخ ۲ بهمن ماه دوره دانش افزایی زبان و ادبیات فارسی: زبان عرفان با سخنرانی دکتر علیرضا فولادی و‌ دکتر آزاده اسرامی از ساعت ۱۵ الی ۱۷ و لایو اینستاگرام از‌ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و‌ مدرسه بین المللی زمستانی حقوق: جرم شناسی فراملی و‌ بین المللی با سخنرانی دکتر بهزاد رضوی فرد از ساعت ۱۶ الی ۱۸ است.

در تاریخ ۳ بهمن ماه مدرسه بین المللی زمستانی حقوق: واکنش حقوقی به تروریسم در عراق با سخنرانی دکتر محمود خلیل جایرلی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و تور مجازی بازدید از مکان های دیدنی شهر دبی از ساعت ۱۵٫۳۰ الی ۱۶٫۳۰ برگزار می شود.

در تاریخ ۴ بهمن ماه مدرسه بین المللی زمستانی حقوق: واکنش حقوقی به تروریسم در حقوق ایران با سخنرانی دکتر بهزاد رضوی فرد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ و مدرسه آموزش های عالی بیمه اکو و دانشگاه جواهر لعل نهرو با سخنرانی دکتر ماندانا تیشه یار و دکتر سیما بایدیا از ساعت ۱۸-۱۶ به وقت دهلی و ۱۶-۱۴ به وقت تهران برگزار می شود.

در تاریخ ۵ بهمن ماه مدرسه بین المللی زمستانی حقوق: تخلیل اقتصادی حقوق با سخنرانی دکتر عباس طوسی و در تاریخ ۶ بعمن ماه مدرسه بین المللی زمستانی حقوق: عدالت انتقالی در افغانستان با سخنرانی دکتر ذبیح الله افرا از ساعت ۱۰-۸ و همچنین دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری مدرسه عالی اقتصاد مسکو با موضوع اندیشه حقوق اسلامی در برابر افراط گرایی و تروریسم با سخنرانی دکتر لئوئید ردولفوییچ از ساعت 15:30 تا ۱۷ برگزار می شود.

برای دریافت برنامۀ کامل این رویدادها اینجا کلیک کنید.

عطنا را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرام                                              تلگرام

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار