۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۲:۴۷
کد خبر: ۲۸۹۷۶

رئیس دانشکده مدیریت به همراه معاونان خود و سرپرست دفتر دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور در منزل زهرا علیزاده دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه و فرزند جانباز علی علیزاده­‌‌فر دیدار و از رشادت‌­های ایشان تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش عطنا به مناسبت دهه مبارک فجر و در ادامه جلسات دیدار و تقدیر از خانواده­ های شاهد و ایثارگر دانشگاه روز شنبه 24 بهمن ماه دکتر لعیا الفت رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه به همراه معاونان و دکتر مرتضی نورمحمدی سرپرست دفتر دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با حضور در منزل زهرا علیزاده از فداکاری­های پدر ایشان تشکر و قدردانی به عمل آوردند.


انگیزه اصلی این دیدار تقدیر از زهرا علیزاده دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، و خانواده علیزاده بود. لازم به ذکر است که این دانشجو، به عنوان دانشجوی ممتاز در دانشگاه علامه طباطبائی برگزیده شده است.


این جلسات که از هفته ­های قبل شروع شده است قرار است به صورت دانشکده­ای ادامه پیدا کند و مدیریت دانشکده ­ها به همراه معاونان از خانواده­ های شاهد و ایثارگر دانشجویان دیدار به عمل خواهند آورد.


 Didar Janbaz (1) Didar Janbaz (2) Didar Janbaz (3) Didar Janbaz (4) Didar Janbaz (5) Didar Janbaz (6) Didar Janbaz (7) Didar Janbaz (8) Didar Janbaz (9) Didar Janbaz (10) Didar Janbaz (11) Didar Janbaz (12) Didar Janbaz (13) Didar Janbaz (14) Didar Janbaz (15)


عکاس: سمانه ستاری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار