۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۸۸۳۰۸
موت کورت

مرحله مقدماتی موت کورت دادرسی اداری (دیوان عدالت اداری) با شرکت ۲۸ تیم از سراسر کشور در دانشکده های حقوق و علوم سیاسی و علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این مسابقات که هیئت دادرسی سه نفره متشکل از دو نفر عضو هیئت علمی و صاحب نظر در حقوق اداری به همراه یک نفر، قاضی دیوان عدالت اداری بوده و تیم ها هر یک شامل سه نفر و یک مربی بودند.


بنا به گفته هیئت داوران نتایج این دور از مسابقات به شرح زیر اعلام می شود.


از بین ۲۸ تیم شرکت کننده که ۱۴ خواهان و ۱۴ خوانده بودند، تیم های شماره ۱۵ و ۳۵ بالاترین امتیاز را میان خواهان‌ها کسب نمودند و تیم های ۶۳ و ۲۰ بالاترین امتیازات را در میان خواندگان کسب کردند.


بدین ترتیب چهار تیم فوق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. تیم شماره ۴۱ به عنوان خواهان رزرو (سومین تیم در میان خواهان ها) و تیم شماره ۲۳ به عنوان خوانده رزرو (سومین تیم در میان خوانده ها) باید در روز دوشنبه مورخ ۱۱ آذرماه در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی حضور پیدا کنند تا در صورت عدم حضور هر یک از تیم های خواهان و خوانده جایگزین شوند.


گفتنی است، مرحله نیمه نهایی راس ساعت ۱۰:۳۰ در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.


دو تیم راه یافته به عنوان خواهان، در نیمه نهایی خوانده بوده و دو تیم راه یافته به عنوان خوانده، در نیمه نهایی خواهان می باشند.


این گزارش می افزاید: تیم های ۱۵ و ۳۵ در روز دوشنبه خوانده و تیم های ۶۳ و ۲۰ خواهان هستند. مرحله نیمه نهایی ساعت ۱۰:۳۰ در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.


همچنین دو تیم راه یافته به عنوان خواهان، در نیمه نهایی خوانده بوده و دو تیم راه یافته به عنوان خوانده، در نیمه نهایی خواهان می باشند. بنابراین تیم های ۱۵ و ۳۵ در روز دوشنبه خوانده و تیم های ۶۳ و ۲۰ خواهان هستند.


گفتنی است، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز از ساعت ۲:۳۰ اعلام می شود و جوایز تیم های اول و دوم، بهترین دادخواست/لایحه، بهترین موتر و روح مسابقات به نفرات و تیم های برگزیده اهدا خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار