۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۷۱۲

دکتر بلوچی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبری دانشگاه علامه طباطبائی(عطنا) ، گفت : مسابقات ورزشی دانشگاه به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه 14 بهمن ماه راس ساعت 11 در دانشکده تربیت بدنی افتتاح می شود.


blochi


مدیر تربیت بدنی افزود: این افتتاحیه با مسابقه شطرنج (سیمولتانه) احسان قائم مقامی-استاد بزرگ شطرنج- با دانشجویان این دانشگاه کلید می خورد.


وی در خصوص استقبال دانشجویان از این مسابقه اذعان داشت: قرار بود 55 نفر از دانشجویان در این مسابقه حضور یابند اما با استقبال گسترده ای رو به رو شد و تا به امروز حدود 100 نفر ثبت نام کرده اند که یقینا این عدد در روزهای آتی افزایش خواهد یافت.


همچنین افزود: در صورتی تعداد رقیبان احسان قائم مقامی افزایش می یابد که این شطرنج باز با این امر موافق باشد که در حال حاضر ایشان در خارج از کشور حضور دارند و هماهنگی ها به صورت کامل انجام نگرفته است.


بلوچی در خصوص دیگر رشته های ورزشی موجود در مسابقات دهه فجر گفت: علاوه بر شطرنج، مسابقات تیمی و فردی دیگری در نظر گرفته شده است که دانشجویان با همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی تا روز سیزدهم بهمن ماه می توانند ثبت نام به عمل آورند. از جمله رشته های ورزشی در بخش آقایان می توان به مسابقات گل کوچک، طناب کشی، فوتبال دستی و ... اشاره داشت. هم چنین در بخش بانوان، مسابقات دارت، هفت سنگ، فوتبال دستی و ... را می توان نام برد.


وی تاکید داشت: در رشته های تیمی، اعضای هریک از تیم ها می توانند از دانشکده های مختلف این دانشگاه باشند و اگر این دوره مسابقات با استقبال روبرو شود، در آینده نیز مسابقات استمرار خواهند داشت. در دانشکده هایی مانند: دانشکده ادبیات و اقتصاد که از امکانات و تجهیزات برخوردارند نیز مسابقات درون دانشکده ای برگزار می شود.


دکتر بلوچی در پایان خاطر نشان کرد: در روز 20 بهمن ماه مصادف با هفته تربیت بدنی جوایز این مسابقات که به صورت کارت هدیه و لوح تقدیر تعبیه شده است، به نفرات اول تا سوم اهدا می گردد. علاوه بر این ، از کارکنان این دانشکده که در سه ماهه ی ریاست ایشان مسئولیت های مختلف را بر عهده داشتند، در این جشن بزرگ تقدیر به عمل می آید.


مصاحبه : امیر داداشی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار