۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۶۷۶۰۸
tafahomname

تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بین بنیاد مسکن و دانشگاه تهران به امضا رسید.


به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، این تفاهم‌نامه به امضای «علیرضا تابش» رئیس بنیاد مسکن و «محمود نیلی احمدی آبادی» رئیس دانشگاه تهران رسید.


طرفین در این تفاهم‌نامه توافق کردند؛ در زمینه ارزیابی خسارت ناشی از زلزله کرمانشاه در حوزه محیط زیست در محیط های شهری و روستایی و نیز مستندسازی آثار به‌جا مانده از زلزله همکاری کنند.


ارزیابی ریسک و تاب‌آوری لرزه‌ای شهر و روستاهای منطقه و همکاری در عملیات بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی از دیگر همکاری‌های بنیاد مسکن و دانشگاه تهران است.


دو طرف توافق کردند در اجرای این تفاهم‌نامه، کارگروهی مشتمل بر 2 نفر نماینده از هر طرف تشکیل شود و هریک از طرفین مقرر کردند تا یک هفته آینده نمایندگان خود را معرفی کنند.


ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی در منطقه و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز برای کارشناسان بنیاد مسکن و انتشار مقالات علمی با حفظ رعایت امانت از تعهدات دانشگاه تهران در این تفاهم‌نامه است.


بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در این تفاهم‌نامه متعهد شد تا با اعلام نیازهای آموزشی، پژوهشی و حرفه‌ای بر رعایت حقوق مادی و معنوی دانشگاه تهران اهتمام داشته باشد و طرفین از نتایج تحقیقات پژوهشی که منجر به ثبت دانش فنی و یا اختراع می‌شود به سهم القدر از آن استفاده کنند.


در این تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران موافقت کردند تا اجرای این تفاهم‌نامه همکاری را به صورت عملیاتی و کاربردی به مدت 4 سال انجام و با یکدیگر همکاری کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار