۱۲ دی ۱۳۹۶ ۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۶۴۵۵۴
قرعه‌کشی دور دوم لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه

دور مقدماتی اولین لیگ فوتسال دانشجویان پسر که بین دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی در حال برگزاری است با صعود هشت تیم به دور دوم این مسابقات پایان یافت.


به گزارش عطنا، بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از رقابت بین 17 تیم فوتسال دانشکده‌های مختلف دانشگاه علامه طباطبائی، هشت تیم به مرحله بعد راه پیدا کردند که در دو گروه چهار تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.


از گروه اول این مسابقات به ترتیب تیم‌های تربیت بدنی (دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی)، اقتصاد زاگرس (دانشکده اقتصاد و علوم ریاضی)، شهید ورامینی (دانشکده علوم اجتماعی) و ژان پیاژه (دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی) و در گروه دوم به ترتیب تیم‌های علوم ورزشی (دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی)، ستارگان مدیریت (دانشکده مدیریت و حسابداری)، ادبیات و زبان خارجه (دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی) و مدیریت بازرگانی (دانشکده مدیریت و حسابداری) به مرحله دوم رسیدند.


با حضور سرپرستان هشت تیم راه‌یافته به مرحله دوم مسابقات فوتسال بین دانشکده‌ای پسران دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم قرعه‌کشی روز دوشنبه 11 دی‌ماه در سالن کنفرانس مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه در پردیس مرکزی برگزار شد.


احمد محمودی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بین ‌دانشکده‌ای دانشگاه علامه طباطبائی در جمع سرپرستان تیم‌های رایافته به دور دوم، اظهار کرد: هشت تیم راه‌یافته به مرحله دوم مسابقات بر اساس جایگاه‌هایشان در جدول برای قرعه‌کشی در سید‌های یک تا چهار قرار گرفتند.


وی افزود: با اینکه امکان دارد در قرعه‌کشی باز هم همان تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم مسابقات در یک گروه قرار بگیرند ولی ما موظف هستیم بر اساس عدالت ورزشی و همچنین رعایت قوانین و مقررات با برگزاری  قرعه‌کشی گروه‌بندی را مشخص کنیم.


محمدی با اشاره به اینکه دور دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی از 10 بهمن‌ماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: چون مسابقات منطقه‌ای بین دانشگاه‌های شهر تهران برای انتخابی المپیاد دانشجویان سراسر کشور در 7 اسفندماه را پیش روی خود داریم، دور دوم لیگ فوتسال دانشجویان را کمی زودتر شروع می‌کنیم.


وی اضافه کرد: بعد از برگزاری دور دوم مسابقات فوتسال، بین هشت تیم راه‌یافته به مرحله دوم از هر گروه دو تیم به دور سوم صعود کرده و برای مشخص شدن فینالیست‌ها به صورت ضربدری با هم به رقابت می‌پردازند و برای مشخص شدن تیم سوم نیز مسابقه‌ای بین بازنده‌ها برگزار می‌شود.


محمودی با بیان اینکه در مرحله دوم مسابقات عدم حضور یک تیم در هر مسابقه‌ای به منزله حذف آن تیم است، گفت: ما قصد داریم که تمام بازی‌های مرحله دوم را در سالن فوتسال تربیت‌بدنی پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار کنیم و اگر صلاحدیدی وجود داشت این بازی‌های به سالن فوتسال خوابگاه شهید همت منتقل می‌شود.


وی افزود: تمامی کارت‌های زرد و قرمز بازیکنان تیم‌ها در دور مقدماتی بازی های لیگ فوتسال بخشیده شده و برای مرحله دوم در نظر گرفته نمی‌شود.


محمودی با بیان اینکه در دور دوم هر تیم فقط می‌تواند دو بازیکن را جایگزین بازیکنان محروم و یا مصدوم خود کند، تصریح کرد: اینکه تیم‌ها بخواهند از سایر بازیکنان تیم‌های دیگری که در دور مقدماتی مسابقات لیگ فوتسال شرکت کرده‌اند، بازیکنی را جایگزین کنند؛ امکان‌پذیر نیست. ضمن‌آنکه فقط بازیکنانی مجاز به حضور در مسابقات هستند که از همان دانشکده مرتبط تیم شرکت‌کننده در مسابقات باشند.


با برگزاری مراسم قرعه‌کشی دور دوم مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه علامه طباطبائی تیم‌های علوم ورزشی، اقتصاد زاگرس، ادبیات و زبان خارجه و مدیریت بازرگانی در گروه اول و تیم‌های تربیت‌بدنی، ستارگان مدیریت، شهید ورامینی و ژان پیاژه در گروه دوم قرار گرفتند که از 10 بهمن‌ماه با هم به رقابت می‌پردازند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار