۳۰ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۳۷
کارگاه «روایت‌شناسی عکس» با رویکرد میان‌رشته‌ای، در پنج جلسه و با هدف آشنایی با برخی مفاهیم پایه‌ای در نظریه‌های روایت‌شناسی به منظور تحلیل عکس برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) ، کانون فیلم و عکس دانشگاه علامه طباطبائی کارگاه " روایت شناسی عکس " را با حضور دکتر حسین پاینده  در پنج جلسه برگزار خواهد کرد.

روایت‌شناسی حوزه‌ای از نظریه و نقد است که چیستی و ساختار روایت را تبیین می‌کند. هدف از برگزاری کارگاه «روایت‌شناسی عکس» معرفی رویکردی میان‌رشته‌ای (بین ادبیات و عکاسی) برای کاربرد برخی از مفاهیم نظریه‌های روایت‌شناسی در تحلیل عکس است. در این کارگاه نخست مفاهیم مهمی از نظریه‌های روایت‌شناسی که در تحلیل روایت (نه صرفاً ادبیات داستانی) کاربرد دارند معرفی خواهند شد، سپس چند عکس از منظر مفاهیم روایت‌شناختی به تفصیل تحلیل خواهد شد.

شنبه های "روایت شناسی عکس" از 18 بهمن آغاز می شود و کلاس ها از ساعت 13 الی 30/14 در دانشکده ی ادبیات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.

شرکت برای عموم آزاد بوده و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه می توانند با شماره ی 88893430 تماس برقرار نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار