۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۱۵۰۶

نشست مدیران فرهنگی دانشگاه علامه، با اساتید مشاور انجمن های علمی در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار شد.


DSC_0062


به گزارش عطنا، در این نشست که با هدف هم اندیشی برای بهتر شدن عملکرد انجمنهای علمی برگزار شد، علوی مدیرمسئول عطنا و مدیر فرهنگی دانشگاه، علیرضا کیائی رئیس مرکز آموزش، الماسی مدیر برنامه ریزی و نظارت، زهرا جلیلیان کارشناس انجمن های علمی و جمعی از اساتید مشاور دانشکده های روانشناسی، حقوق و مدیریت حضور داشتند.


در ابتدا دکتر ذکیانی ضمن تشکر از برنامه های خوب انجمنها، به تشریح وظایف انجنها پرداخت و خواستار معرفی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از طرف اساتید مشاور شد. معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه بحث کرسی های آزاد اندیشی را مطرح کرد و با بیان این نکته که کرسی های آزاد اندیشی مختص برنامه های سیاسی نیست و میتوان در مسائل مهم علوم دیگر هم به بحث پرداخت،آمادگی معاونت فرهنگی را برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی مورد پیشنهاد اساتید مشاور و دانشجویان را اعلام کرد.


علیرضا کیائی، رئیس مرکز آموزش به تشریح عملکرد چندماهه ی مرکز آموزش پرداخت و از شروع ثبت نام کارگاههای تابستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تعداد ثبت نامی های کارگاه های تابستان مرکز آموزش که حدود 1700نفر هستند پیش بینی می شود که حدود 4000 نفر در تابستان از کارگاههای مرکز آموزش بهره مند شوند.


در ادامه اساتید مشاور ضمن تقدیر از مجموعه معاونت فرهنگی به دلیل ایجاد روند نشاط و امید و تحرک دانشجویی به بیان مشکلات و محدودیات ها، پیشنهادات و سوالاتی در زمینه ی انجمن ها و فعالیت های دانشجویی پرداختند.


در آخر علاوه بر پاسخگویی  دکتر ذکیانی به سوالات اساتید، مهدی علوی مدیر فرهنگی دانشگاه به بیان توضیحاتی در رابطه با جشنواره انجمنهای علمی(حرکت)داوری و معیارهای کسب رتبه پرداخت و به برخی سوالات اساتید مشاور پاسخ داد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار