۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ۰۵:۰۰
کد خبر: ۶۷۳۹
12

فریده مسعودی ، مسئول کانون فرهنگی خیریه در دانشکده علوم ارتباطات و علوم اجتماعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی(عطنا) گفت: در برنامه ای که به مدت 3 روز در دانشکده علوم ارتباطات وعلوم اجتماعی برگزار شد، استقبال خوبی از سوی دانشجویان این دانشکده به عمل آمد.


وی افزود: از 16 الی 18 اسفند و از ساعات 17-10 ،محصولات صنایع دستی، با همکاری کانون فرهنگی خیریه و کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی علامه ،در این دانشکده به فروش رسید.


به گفته وی، مبلغ حاصله از فروش این محصولات به نفع دانشجویان نیازمند دانشگاه علامه خرج خواهد شد. این دانشجویان نیازمند ، توسط کانون فرهنگی خیریه شناسایی شده اند و در طرح های مختلف، بسته به هدف طرح و حرکت خیرخواهانه ای که صورت می گیرد ، به این نیازمندان کمک خواهد شد.


مسعودی در پاسخ به این سوال که آیا پسر ها نیز از محصولات خریداری کردند یا نه ، پاسخ داد : بله ، محصولات به گونه ای بود که پسرها نیز در این طرح شرکت داشتند.


813c516d59fcb325f9889f67c837bd856712e6c9105bf46be644fc1fb6427c2e


وی درباره ی استقبال کلی دانشجویان دانشکده علوم ارتباطات و علوم اجتماعی از طرح های کانون فرهنگی خیریه گفت: دانشجویان این دانشکده در تمامی طرح ها ، به بهترین شکل ممکن با کانون همکاری می کنند و تشکر ویژه ای از این عزیزان در دانشکده علوم ارتباطات و علوم اجتماعی داریم.


مسعودی در خصوص تبلیغات فعالیت های کانون گفت: طرح ها ، هم در فضای مجازی و هم از طریق پوستر در دانشکده های مختلف دانشگاه علامه تبلیغ می گردد. این طرح نیز به همین صورت تبلیغ شد. وبلاگ کانون به آدرس : http://www.charityuniallame.blogfa.com/ نیز تمامی اخبار و فعالیت های کانون را اطلاع رسانی می کند .


این فعال دانشجویی همچنین در خصوص نحوه تعامل عطنا با کانون خیریه و پوشش خبری فعالیت های این کانون اظهار داشت: در دانشگاه خلا اطلاع رسانی احساس می شد ، اما اکنون با گذشت مدت زمان کوتاهی ، این خلا برطرف شده است و اخبار و اطلاع رسانی های مربوط به دانشگاه به خوبی به گوش دانشجویان و مسئولین می رسد. درباره ی پوشش اخبار کانون خیریه نیز ، عطنا به خوبی عمل کرده است.


 وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولینی که همواره حامی کانون فرهنگی خیریه هستند نهایت تشکر را داریم و قدردان حمایت های گرم مسئولین محترم دانشکده علوم ارتباطات و علوم اجتماعی نیز هستیم و امیدواریم حمایت های آنها هم چنان مستمر و پا برجا باشد. از کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی نیز به سبب همکاری و مشارکت شایسته در این طرح که مبلغ حاصله را در اختیار کانون قرار دادند تا به دست نیازمندان برسد کمال تشکر را داریم.


9daf63aceb106d45273e71c428bf9eae902afacab4cb4ba9333424cd9b97c6bd


مصاحبه : زهرا شهریار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار