۰۵ مهر ۱۳۹۵ ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۰۴۷۹
Bagh Mooze Defa Moghadas (28)

امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه از دانشجویان این دانشگاه دعوت کرد در برنامه‌هایی که این نهاد به مناسبت  گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است حضور به هم رسانند.


به گزارش عطنا، این برنامه‌ها که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانشجویان با الگوهای مقاومت و ایثار برگزار می‌شود شامل بازدید از موزه دفاع مقدس  در روز سه شنبه، 6 مهرماه و بازدید از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در روز چهارشنبه، هفتم همین ماه است.


«موزه دفاع مقدس شامل هفت سالن است که هر سالن يک مرحله محسوب مي شود. عددي برگرفته از هفت دولت عشق، هفت دور طواف کعبه و هفت آسمان تا ملکوت. از درب که وارد مي شوي تا انتهاي اين دالان تاريخي چند ساعتي راه است و برگ برگ تاریخ 80سال قبل تا امروز ایران به تصویر کشیده می شود».


روز چهارشنبه نیز، هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود. همزمان با برگزاری این نمایشگاه، 5 هزار عنوان کتاب در قالب‌های مختلف برای گروه‌های سنی گوناگون در 130 غرفه و 200 موضوع در شبستان مصلی امام خمینی (ره) برای استفاده علاقمندان عرضه خواهد شد.


گفتنی است در هفتمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس بیش از 100 ناشر حضور دارند و نمایشگاه با تخفیفهای 30 تا 50 درصدی تا 9 مهر از ساعت 14 تا 21 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.


همچنین در این اطلاعیه آمده است: «سرویس رفت و برگشت از مقابل مزار شهدای گمنام پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی راس ساعت 14، آماده حرکت می باشد».


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار