۳۰ تير ۱۳۹۵ ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۴۱۸۲

allame+ shabake4


دکتر حسن ملکی، مدیر شبکه چهار در این جلسه ضمن تاکید بر این واقعیت که نیاز کشور برای پیشرفت در هر زمینه‌ای مستلزم بسترسازی‌های فرهنگی است، گفت: در عرصه توسعه علمی نیز باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های گوناگون و به ویژه رسانه ملی در جهت ایجاد پیوند میان جامعه علمی و پیشرفت‌های علمی کشور با مردم گام بردارند.


 به گزارش عطنا به نقل از ایسنا وی ظرفیت‌های دانشگاه علامه طباطبائی و دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های تابعه آن را به ویژه در زمینه راه‌اندازی کرسی‌های نظریه‌پردازی و آزاداندیشی بسیار چشمگیر خوانده و افزود: بهره‌گیری رسانه ملی و به ویژه شبکه چهار سیما از توان اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی در برنامه‌های مختلف علاوه بر اینکه موجب تقویت محتوای تولیدات تلویزیونی خواهد شد بستر خوبی جهت معرفی توانمندی‌های علمی این دانشگاه است.


 مدیر شبکه چهار سیما بهره‌گیری از توان علمی و فکری اساتید دانشگاه علامه طباطبائی در اتاق فکر این شبکه را مهم دانسته و آمادگی شبکه چهار را برای حضور دانشجویان در برنامه های مختلف اعلام کرد.


 دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلسه‌ای، آمادگی این دانشگاه برای هر نوع همکاری با رسانه ملی و به‌ویژه شبکه چهار سیما را اعلام کرد.


 وی با معرفی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگترین و مهمترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی گفت: این دانشگاه جزو یکی از 11 دانشگاه سطح یک کشور بوده که در زمینه‌های مختلف قطب علمی محسوب شده و رتبه اول کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی را در اختیار دارد.


 وی گفت: این دانشگاه آماده است تا علاوه بر ایجاد شرایط مناسب برای استفاده شبکه چهار از توان اعضای هیات علمی دانشگاه امکان بهره‌گیری از تجربه و تخصص اساتید بازنشسته علوم مختلف را نیز فراهم آورد.


در پایان مقرر شد نمایندگان دو طرف طی یک ماه آینده تفاهم نامه همکاری شبکه چهار سیما با دانشگاه علامه طباطبائی را تنظیم و جهت امضای نهایی آماده سازند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار