۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۱۱
کد خبر: ۳۹۷۶۳

به گزارش عطنا به نقل از مهر، اولین نشست آموزشی و توجیهی مدیران و کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سال جاری ۱۰ و ۱۱ خردادماه در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌شود.

در این نشست شرکت‌کنندگان با مسائل فرهنگی جهان معاصر آشنا شده و دکتر اسماعیل کاووسی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات با تشریح وضعیت فرهنگی حال حاضر دنیا، چالش‌ها، محدودیت‌ها و فرصت‌های پیش روی مدیران و فعالان فرهنگی در محیط‌های دانشگاهی و اجتماعی را تشریح خواهد کرد.


در ادامه این نشست دوروزه، دکتر عماد افروغ هویت فرهنگی را از این منظر مرز جغرافیایی، دین و مذهب، باورها و سنن فرهنگی و زبان مشترک جهانی توضیح خواهد داد و در ادامه به توضیح اجزای شکل‌گیری هویت فرهنگی خواهد پرداخت و به چگونگی و شرایط تحول و بالندگی هویت فرهنگی خواهد پرداخت.


از جمله مباحث و عناوین درسی دیگر این دوره آموزشی آشنایی با سبک زندگی دانشجویان ایران است که توسط محمد آقاسی رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) تدریس خواهد شد.


در این کارگاه آقاسی واقعیت‌های موجود در جامعه دانشگاهی کشور را بر اساس پژوهش‌های علمی انجام شده توضیح داده و آخرین یافته‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان کشور را پیرامون چگونگی تغییر ارزش‌ها و باورهای نسل جوان، ارائه خواهد داد.





ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار