۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۹۰۱۵

به گزارش عطنا به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موذنی افزود: برنامه های متفاوتی در ستاد برنامه ریزی شاهد و ایثارگر و شورای طرح و برنامه ریزی شاهد و ایثارگر برای دانشجویان این گروه وجود دارد.
وی افزود: در حال حاضر ۱۷۱ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر داریم که بسیاری از آنها بدون نیاز به سهمیه در رده های بالای تحصیلی قرار دارند.
وی گفت: در آزمون سراسری رتبه های ۵ و ۶ کشوری را دو نفر بدون استفاده از سهمیه کسب کرده اند و جدا از برابری با فرزندان شاهد و ایثارگر، از سایر دانش آموزان و دانشجویان نیز بالاتر ایستاده اند.
موذنی یادآور شد: متاسفانه ظلمی به این دانشجویان می شود و بحثی که در رابطه سهمیه مطرح می شود، واقع گرایانه نیست
وی با اشاره به برنامه های حوزه ستاد شاهد و ایثارگر برای دانشجویان گفت: ایجاد فرصت های آموزشی و تربیتی متناسب با جامعه هدف، اتخاذ روش های کارآمد برای تقویت بنیه دانشجویان شاهد و ایثارگر، استعدادیابی و حمایت از استعدادهای برتر این حوزه از جمله برنامه های ما است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تقویت برنامه های مشاوره و بهداشت روان و استفاده از حداکثر برنامه های مشاوره، بهره مندی از وصیت نامه شهدا به عنوان ذخایر معنوی، هدایت تحصیلی و ارتقاء کیفیت حوزه های آموزشی و پژوهشی از دیگر برنامه های این حوزه است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تغییر اساسنامه طرح شاهد خبر داد و گفت: با این تغییرات می توانیم تمامی افراد این حوزه را تحت پوشش بگیریم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* :
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار