۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۷۳۹

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در جمع تشکل های اسلامی دانشجویی دانشگاه کاشان با اشاره به دیدار دو هفته قبل خود با مقام معظم رهبری گفت : ایشان بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تاکید دارند.


دکتر محمد فرهادی در این نشست اظهار داشت : وزارت علوم از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در چارچوب قوانین و رعایت عدالت و انصاف حمایت می کند.


وی افزود: دانشجویان می توانند در یک محیط آرام و همدلانه که همه به قانون پایبند باشند و آن را رعایت کنند بصورت آزادانه فعالیت داشته باشند و درآگاهی بخشی به جامعه نقش آفرینی کنند .


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت : در کنار بعد آموزشی و تربیت نیروه های متخصص برای جامعه ، دانشگاهها باید دانشجویان را با مسائل فرهنگی و دینی نیز درحد کافی آشنا کنند.


دکتر فرهادی تاکید کرد : دانشجویان باید در محیط دانشگاهها مهارت های مختلف مدیریتی و شغلی را یاد بگیرند و منتظر اشتغال در دستگاه های دولتی نباشند و با حضور در شرکت های دانش بنیان به خود و اقتصاد ملی کمک کنند.


وی گفت : مدیریت دانشگاهها باید عملکرد قانونمند همراه با رضایت دانشگاهیا ن را در همه امور نظیر مسایل استخدام و جذب نیروی انسانی و اعضای هیئت علمی مدنظر داشته باشند که ما در همین راستا هماهنگی بین مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم و هیاتهای عالی جذب را تقویت کرده و زمان رسیدگی به پرونده ها را کاهش داده ایم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار