۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۴۸
کد خبر: ۳۶۶۸۸

1244به گزارش عطنا به نقل از عصر اقتصاد، چهارمین همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد توسعه با عنوان نهادها اشتغال مولد و رشد باکیفیت ۱۴اردیبهشت ماه ۹۵ در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی و با بزرگداشت سیزدهمین سالگرد درگذشت دکتر حسین عظیمی، اقتصاددان بزرگ ایرانی، برگزار می شود.


دبیرخانه همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد و توسعه، پوستر و برنامه‌های رسمی چهارمین همایش سالانه خود با محوریت نهادها، اشتغال مولد و رشد با کیفیت، را اعلام کرد.


در این همایش، قرار است محسن رنانی با موضوع "توسعه کودکی و کودکی توسعه"، حسن طایی در زمینه "تحول در زنجیره قابلیت‌های انسانی"، فرشاد مومنی با موضوع "اقتصاد سیاسی، اشتغال مولد در ایران" و علی عرب مازاد نیز در زمینه بخش غیررسمی و رشد اقتصادی؛ پیش برنده یا بازدارنده سخنرانی کنند.


همچنین میزگردی با عنوان "نهادها، اشتغال مولد و رشد با کیفیت" نیز با حضور آقایان شاکری، نوری نائینی، مومنی، میدری، مردوخی، عصاری و دینی ترکمانی برگزار می‌شود که پایان بخش این همایش خواهد بود.


دبیرخانه چهارمین همایش سالانه مرزهای دانش اقتصاد توسعه اعلام کرد: این همایش یک روزه به مناسبت سیزدهمین سالگرد دکتر حسین عظیمی اقتصاددان بزرگ کشور، روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۲۰ در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.


دکتر حسین عظیمی، تحصیل کرده دانشگاه آکسفورد انگلستان، اقتصاددان و رئیس موسسه آموزش و پژوهش در برنامه‌ریزی توسعه ایران بود که در سال ۸۲ به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت. از وی کتاب‌های متعددی از جمله مقدمه‌ای بر نظریه اقتصاد سنجی و همچنین تورم، مقدمه‌ای بر بحران در علم اقتصاد و ده ها مقاله مختلف برجای مانده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار