۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ۰۱:۲۲
کد خبر: ۳۱۵۵

نمایشگاه پرنیان با غرفه های متعدد ، متنوع  و جذاب به همراه بن های تخفیف دانشجویی در ایام دهه فجر و از ۱۸ بهمن ماه به مدت ده روز برگزار می‌گردد.


در همین زمینه حجت الاسلام و المسلمین سلگی ، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه ، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) گفت: ما در سال گذشته، نمایشگاه حجاب و عفاف داشتیم که با تاکید دکتر سلیمی امسال هم این برنامه برگزار خواهد شد که در این ویژه برنامه علاوه بر حوزه حجاب ما در حوزه های دیگر نیز برنامه هایی خواهیم داشت.


وی در خصوص جزئیات نمایشگاه پرنیان چنین اظهار کرد: نمایشگاه در دو بخش فرهنگی و فروش محصولات فعالیت خواهد کرد که در همین زمینه با چند برند معروف و معتبر برای مانتو، شلوار و چادر جهت فروش به دانشجویان صحبت کردیم تا ورود پیدا کنند.


سلگی با اشاره به بخش فانوس این ویژه برنامه افزود: در این بخش پرسش و پاسخ در زمینه حجاب خواهیم داشت و همچنین در بخش رسانه های مکتوب مطالبی جمع آوری شده است و محصولات تولیدی نهاد هم عرضه خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین سلگی در پایان خاطرنشان کرد: از ریاست ، معاونت فرهنگی و تمام دوستانی که در این برنامه دخیل هستند تشکر می کنم و امیدوارم با مورد توجه دوستان قرار گرفته و تاثیرگذار باشد.


به گزارش عطنا این نمایشگاه در زمینه های :

فانوس (پرسش از شما ، پاسخ از ما)

حالا ماه شدم (آتلیه عکاسی)

بیشتر بدانیم (رسانه های مکتوب)

کافه کتاب (مطالعه کتاب)

اسلامی بپوشیم(عرضه ملزومات حجاب)

خون نوشته (وصیت نامه شهدا درباره حجاب)

آمفی تئاتر (ارائه محصولات رسانه ای در موضوع حجاب )

تالار و گفتگو و تریبون آزاد

برگزار می شود که همراه با اهدای جوایز و هدایای نفیس خواهد بود.

شایان ذکر است که این نمایشگاه از تاریخ 18 تا 28 بهمن 93 از ساعت 10 الی 15 در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی بر پا خواهد شد.

IMAGE633960551500937500

مصاحبه: رامین علیزاده

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار