۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۰۲
کد خبر: ۳۰۹۶
n00018457-t

دکتر سلیمی در خصوص افتتاحیه ی مسابقات ورزشی دهه فجر گفت: در برگزاری این مسابقات از سوی دانشگاه افزایش شور و نشاط دانشجویی، رشد و ترقی رشته ی تربیت بدنی و پرورش مدیران ورزشی در نظر گرفته شده است.


حسین سلیمی - رییس دانشگاه علامه - در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبائی (عطنا) اذعان داشت: برگزاری مسابقه ی سیمولتانه که با حضور احسان قائم مقامی در افتتاحیه ی این دوره از مسابقات انجام گرفت نشان دهنده ی گسترش فعالیت های ورزشی این دانشگاه چه در سطح کیفی و چه در سطح کمی است.


وی افزود: حضور مشترک دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه در یک مسابقه، انسجامی را که در این دانشگاه صورت گرفته را به رخ می کشد.


رییس دانشگاه علامه طباطبائی در خصوص حضور قائم مقامی در این مسابقه گفت: حضور اولین استاد بزرگ شطرنج ایران که از دانشجویان مقطع دکتری همین دانشگاه است حرکت جدی را در جهت گسترش ورزش دانشجویی به دنبال دارد.


سلیمی هدف از برگزاری این مسابقات را اینگونه اظهار کرد: در دانشگاه یک حرکت جدید در حال انجام است و علاوه بر ایجاد شور و نشاط دانشجویی،اهمیت ذاتی ورزش و گسترش رشته ی تربیت بدنی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات می باشد.


وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود مشغله ی کاری بسیار، عطنا را هر روز دنبال می کنم.


مصاحبه : امیر داداشی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار