۲۸ تير ۱۳۹۹ ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۹۶۴۵۷
وجدانی همت

رئیس اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه‌طباطبائی در گفت‌وگوی اختصاصی با عطنا گفت: امروز اطلاعیه‌ای مبنی بر تخلیه خوابگاه‌ها صادر کردیم، اما ضرب الاجل آن تا پایان این هفته نیست، چرا که طی هفته های آینده و در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز مسئولان خوابگاه حضور دارند. دانشجویان می توانند تا پایان مرداد در روزهای اعلام شده به خوابگاه مراجعه و اقدام به جمع آوری وسایل و تخلیه خوابگاه کنند.


به گزارش عطنا، دکتر مهدی وجدانی همت درباره چگونگی تخلیه خوابگاه‌ها گفت: ما جزو آخرین دانشگاه هایی هستیم که تخلیه خوابگاه ها را در تهران اعلام کرده‌ایم. دانشگاه تاکنون دنبال این بود که اگر وضعیت در تهران کمی مناسب شود، امکان استفاده از خوابگاه را در تابستان به دانشجویان تحصیلات تکمیلی بدهد و آنها برای انجام کارهای پایان نامه خود از فضای خوابگاه استفاده کنند، به همین دلیل ضرب الاجلي برای تخلیه خوابگاه ها نگذاشتیم. برخلاف بسیاری از دانشگاه‌ها، فقط اطلاعیه های غیر رسمی منتشر می شد و هر دانشجویی که مراجعه کرد می توانست وسایل خود را از خوابگاه تحویل بگیرد.


وی ادامه داد: امروز اطلاعیه‌ای مبنی بر تخلیه خوابگاه‌ها صادر کردیم، اما ضرب العجل آن تا پایان هفته نیست، چرا که طی هفته های آینده و در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز مسئولان خوابگاه حضور دارند. دانشجویان می توانند تا پایان مرداد در روزهای اعلام شده به خوابگاه مراجعه و اقدام به جمع آوری وسایل و تخلیه خوابگاه کنند.


وجدانی همت با اعلام اینکه تاکنون حدود ۳۰درصد از دانشجویان خوابگاه را تخلیه کرده اند، افزود: طبق اطلاعیه ها، از ۱۵ شهریور سال تحصیلی جدید شروع می شود. بنابراین ما ناچاریم از یکم شهریور خوابگاه های خود را تخلیه کنیم تا در فرصت دو هفته ای بتوانیم آنها را از لحاظ بهداشتی آماده کنیم، تعمیرات لازم را انجام دهیم و البته به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا خوابگاه ها را سم پاشی کنیم تا آماده پذیرش دانشجویان در سال تحصیلی جدید باشند.


وی در خصوص دانشجویان استان های دیگر که به دلیل بُعد مسافت، امکان حضور و دریافت وسایل خود را ندارند، گفت: دو راه کار برای این قضیه وجود دارد، نخست اینکه اگر دانشجویی نتواند در خوابگاه حضور پیدا کند و وسایل خود را تحویل بگیرد، بستگان این دانشجو با ارائه کارت شناسایی و هماهنگی با مسئول خوابگاه، می توانند وسایل را تحویل بگیرند. دوم اینکه، وسایل دانشجو نه بیرون ریخته می شود و نه از بین برده می شود، بلکه وسایل دانشجویانی که در روزهای اعلام شده نتوانسته‌اند خوابگاه را تخلیه کنند، اول شهریور به صورت امانت به انبار منتقل می شود. ولی بهتر است دانشجو هنگام جمع آوری وسایل خود حضور داشته باشد تا مسئله‌ای برای تفکیک وسایل پیش نیاید.


رئیس اداره خوابگاه ها در پایان گفت: همکاران معاونت دانشجویی هم در این هفته و هم در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفتۀ آینده در خوابگاه ها حضور دارند، هر گونه سوال و ابهامی وجود دارد، ما در خدمت دانشجویان هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار