۲۷ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۹۶۴۲۰
بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از مرکز رشد شماره یک

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.


به گزارش عطنا، این مرکز با هدف جذب استارت‌آپ ها و شرکت ها در حوزۀ علوم انسانی و اجتماعی در سال ۹۶ تاسیس شده است. مرکز رشد و نوآوری از دو بخش تشکیل شده است که در مرکز رشد، شرکت ها و در مرکز نوآوری، شتاب‌دهنده ها مستقر هستند.


در حال حاضر چهار شتاب‌دهنده نوین‌تک (فعال در حوزه عمومی)، فینووا (فعال در حوزه تکنولوژی های مالی)، سیسوتک (فعال در حوزه گردشگری) و استارت‌آپ استودیو (فعال در حوزه تولید محتوا) در مرکز نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی مسقر هستند.


در این مرکز، همۀ شرکت‌های مستقر زیرنظر و تحت حمایت دانشگاه فعالیت می‌کنند و اکنون ۲۲ شرکت از امکانات این مرکز استفاده می‌کنند. بنیان‌گذاران اکثر این شرکت ها دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی هستند. هرچند در زمینه استقرار در مرکز، محدودیتی برای دانشجویان سایر دانشگاه ها هم وجود ندارد. حتی تنوع دانشجویان می تواند ارزش افزوده بیشتری برای این شرکت ها داشته باشد. تجربه مرکز نشان داده است که همکاری میان دانشجویان علوم انسانی و دانشجویان فنی، احتمال موفقیت تیم‌های استارت‌آپی را افزایش می‌دهد.



بر این اساس، به زودی شتاب دهندۀ تپسی در مرکز رشد شماره ۲ دانشگاه علامه طباطبائی مسقر خواهد شد و مقرر شده است که در فعالیت های اجرایی خود از دانشجویان این دانشگاه استفاده کند.


در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبائی یک خانۀ رویداد هم وجود دارد که برای برگزاری رویدادهای کارآفرینی توسط دانشجویان پیش‌بینی شده است.


گفتنی است، انجمن های علمی-دانشجویی می‌توانند برای کارآموزی و اشتغال دانشجویان با این مرکز همکاری کنند. همچنین استادان برای برگزاری کلاس ها و بازدیدهای علمی یا تعریف پروژه‌های درسی از امکانات این مرکز می توانند بهره ببرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار