۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۷:۱۸
کد خبر: ۲۹۱۲۹
1905280
به گزارش عطنا، با توجه به تبصره 2 ماده 4 دستورالعمل اجرایی ضوابط ناظر بر نشریات دانشگاهی، به منظور انتخاب 3 نفر عضو دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه (دو نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی‌البدل) انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاه برگزار می‌شود.

اعضای دانشجویی منتخب، علاوه بر انجام وظایف مندرج در ماده 6 دستورالعمل (همچون؛ بررسی درخواست و صدور مجوز انتشار نشریات، نظارت بر عملکرد نشریات و حسن اجرای آئین‌نامه، مصوبات و شیوه‌نامه‌های شورای مرکزی ناظر، رسیدگی به تخلفات و ...) برای آگاهی و مشارکت در تصمیم‌گیری‌های کمیته، ایجاد تعامل و همکاری میان مدیران مسئول نشریات دانشگاه، پیگیری و دفاع از حقوق نشریات و انعکاس نظرات ایشان به مسئولین، پیشنهاد برنامه‌ها و دیگر فعالیتهای نشریاتی، در جلسات حضور می‌یابند. مدیران مسئول منتخب، پس از دریافت حکم رسمی از رئیس محترم دانشگاه، به مدت یک سال عضویت کمیته هستند.

شرایط کاندیداها:

  1. مدیر مسئول نشریه بوده و حداقل دو ترم از تحصیل ایشان بدون احتساب ترم جاری باقی مانده باشد.

  2. نشریه ایشان دارای مجوز انتشار از کمیته ناظر دانشگاه بوده و در یک سال قبل از تاریخ انتخابات (یک شنبه 2 اسفند 1394) حداقل یک شماره منتشر شده باشد.


شرایط رأی دهندگان:

  1. مدیران مسئول نشریاتی که مجوز انتشار از کمیته ناظر دانشگاه داشته و در یک سال قبل از تاریخ انتخابات (یک شنبه 2 اسفند 1394) حداقل یک شماره منتشر شده باشد.

  2. نماینده مدیرمسئول نشریه با شرایط فوق، با ارائه معرفی‌نامه مکتوب از وی


- هر فرد تنها می‌تواند نماینده یک مدیرمسئول باشد و یک مدیرمسئول نمی‌تواند نماینده مدیرمسئول دیگر باشد.

- در صورت معرفی نماینده از طرف مدیرمسئول، لازم است مراتب تا پایان وقت اداری شنبه 1 اسفند 1394 به صورت مکتوب به اطلاع دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه برسد.

نحوه انجام تبلیغ و معرفی کاندیداها:

کاندیداهای عضویت در کمیته، در روز برگزاری انتخابات (یک شنبه 2 اسفند 1394) قبل از برگزاری و شروع اخذ رأی، می‌توانند برای معرفی خود، در جمع مدیران مسئول نشریات دانشگاه سخنرانی نمایند.

نحوه و چگونگی ثبت نام:

از دوشنبه 26 بهمن 94 تا شنبه 1 اسفند 1394، از ساعت 8 صبح تا 15 عصر

مدیران مسئول واجد شرایط می‌توانند با رعایت شرایط و مقررات مذکور، تقاضای کاندیداتوری خود را از طریق ارسال ایمیل به نشانی nashr@atu.ac.ir یا دورنمای شماره 88923708 یا ارسال پیام تلگرامی به شناسه @raasaael و یا کتباً به دبیرخانه نشریات دانشگاه به نشانی: خیابان کریم‌خان زند، نبش خیابان شهید عضدی (آبان شمالی)، پلاک 76، طبقه پنجم، دبیرخانه نشریات دانشگاه اعلام نمایند. لذا لازم است علاقه‌مندان در متن تقاضا، نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس همراه و نام نشریه و تاریخ انتشار آخرین شماره نشریه خود را ذکر نمایند.

نحوه اجرا و نظارت بر انتخابات:

  1. کارشناس نشریات به عنوان نماینده کمیته ناظر، مسئول برگزاری انتخابات می‌باشد.

  2. مدیران مسئول یا نماینده معرفی شده توسط ایشان، در صورت تمایل به همکاری و نظارت بر انتخابات، لازم است موضوع را تا پایان وقت اداری شنبه 1 اسفند 1394 به دبیرخانه اعلام نمایند، تا هماهنگی‌های لازم با ایشان صورت پذیرد.


زمان و مکان برگزاری انتخابات:

یک شنبه 2 اسفند 1394، از ساعت 14 تا 16، در ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه [خیابان کریم‌خان‌زند] طبقه 5، سالن برگزاری جلسات و کارگاه‌ها

در صورت هرگونه سوال یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 88900026 تماس حاصل نمایید.

اسامی نشریات دارای حق رای به شرح زیر است:

Entekhabat

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار