۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۷:۰۴
کد خبر: ۷۳۱۰۴
entekhabat modiran nashriat (6)

صبح امروز، شنبه 14 اسفندماه، انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشگاهی برای عضويت در کميته ناظر بر نشريات دانشگاه، با حضور مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی و مسئول خانه نشریات این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش عطنا، نامزدهای انتخابات مديران مسئول براي عضويت در کميته ناظر بر نشريات دانشگاه تعدادی از نشریات دانشگاه بودند که پس از بحث و خطابه های مفصل و رای‌گیری به تساوی بین دو ائتلاف شکل گرفته رضایت دادند.


اسامی این نامزدها به شرح زیر بود:


محمود الله‌یاری بیک، نشریه سحر


علی بابائی، نشریه علامه نیوز


سیدامیررضا جلالی، نشریه باران


محمد خجسته چیرانی، نشریه جریان


حسین رحمانی‌زاده، نشریه تراز


نسترن زین‌لی، نشریه سیاه مشق


محمد صوفی نیستانی، نشریه  قاصد


مهدی کشاورزی شهربابکی، نشریه اکوپرمیوم


در این انتخابات که ساعت 10 تا 12 امروز در ساختمان معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، علی بابایی، مدیر مسئول نشریه علامه نیوز، سیدامیررضا جلالی، مدیرمسئول نشريه باران، محمد خجسته، مدیرمسئول نشریه جریان و حسین رحمانی زاده، مدیرمسئول نشریه تراز اکثریت آرا را کسب کردند.


نکته جالب توجه این انتخابات این است که هر چهار نامزد رقیب، 13 رای کسب کرده اند و طبق آیین نامه به دور دوم رای گیری که فردا، یکشنبه 15 اسفندماه ساعت 11 تا 14 برگزار می شود، خواهند رفت.



حال باید دید در حالی که کميته ناظر بر نشريات دانشگاه تنها دو عضو اصلی و یک عضو علی البدل می‌خواهد، فردا تکلیف این کرسی‌ها چه خواهد شد و کدام جناح در نهایت به نفع دیگری کنار می‌رود و شاید هم این دو کرسی بین دو ائتلاف تقسیم شود.


عکس: افشین عزیزی-عطنا




 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار